Gå til innhold

Allersnøtten nr. 13

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Bjarne

Hei, Bente

Jeg har ikke denne oppgaven og det er jo derfor umulig å vite antall bokstaver for de løsningsordene du er ute etter. Jeg prøver allikevel i håp om at jeg kanskje treffer blink på ett eller flere.

"Brukes i mange spill": JOKER eller KØLLE.

"Rekke av snorer": SØFTE.

"Gå lett henover": STREIFE.

Håper at noe av dette passer inn.

Lykke til videre - hilsen Bjarne.

PS. Det er mange av oss som gjerne vil hjelpe. Dette blir nokså umulig når vi ikke har de oppgavene det henvises til. Jeg vil derfor igjen oppfordre til at dere oppgir antall bokstaver for de løsningsordene dere står fast på - og gjerne også eventuelle "sikre" bokstaver dere måtte ha. DS

Annonse

Gjest Bjarne
  - skrev (På 28.3.2005 den 18.41):

Hei, Bente

Jeg har ikke denne oppgaven og det er jo derfor umulig å vite antall bokstaver for de løsningsordene du er ute etter. Jeg prøver allikevel i håp om at jeg kanskje treffer blink på ett eller flere.

"Brukes i mange spill": JOKER eller KØLLE.

"Rekke av snorer": SØFTE.

"Gå lett henover": STREIFE.

Håper at noe av dette passer inn.

Lykke til videre - hilsen Bjarne.

PS. Det er mange av oss som gjerne vil hjelpe. Dette blir nokså umulig når vi ikke har de oppgavene det henvises til. Jeg vil derfor igjen oppfordre til at dere oppgir antall bokstaver for de løsningsordene dere står fast på - og gjerne også eventuelle "sikre" bokstaver dere måtte ha. DS

Hei igjen, Bente

Kan det være SNURREBAS?

Hilsen Bjarne

Gjest svanhildur
  - skrev (På 28.3.2005 den 20.24):

Hei igjen, Bente

Kan det være SNURREBAS?

Hilsen Bjarne

Hei!

Den første e-en din på "gamle folk" er feil, skal være L. Ordet minner litt om slang, som de unge kan kalle oss gamlinger, men det står i NRO.

"Ung laks" har b som første bokstav.

Hilsen Svanhild.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...