Gjest anka Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 nederst venstre hjørne.4 opp: hunden? Har:..lpian? anka
Gjest Odd Inge Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 Hei! Har fått: KELPIEN Hva er skatt (oppe i høyre hjørne): - - LAT ?
Gjest mette Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 - skrev (På 25.3.2005 den 10.50): nederst venstre hjørne.4 opp: hunden? Har:..lpian? anka Nå skal jeg hjelpe deg til gjengjeld.Hunden blir KELPIEN.Lykke til.Jeg har faktisk vunnet nesten hver uke i Allers en stund nå.Det er jo litt moro da.Vet jo ikke hva man får før man henter pakka på postkontoret.(:
Gjest anka Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 Hei.jeg har også vunnet en del.Kjempe spennende å hente pakka.Anka
Gjest Svima Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Så heldige dere er da? :o) Jeg fikk min første premie i Allers nå like før påske, Ett binds leksikonet, og jeg har sendt inn hver uke i over ett år. Det var kjempespennende å hente pakka ja, og det leksikonet har jeg faktisk ønsket meg lenge :) svima
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå