Gjest Monica Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Hei! Jeg har noen ord som står igjen i bladet: TV-X: NRK-program = _T_ _ _ Siste bokstav blir N eller A. Ord og uttrykk: Holt = TREK_ULL Verden rundt: Utvinnes på Kypros = _ERN_ _ _ _TT 6. bokstav = Y eller I, 7. bokstav = R eller V. Utfordringen: Hale = _I Mesterhånd: Ha det = M_ Røyting = F_ det er samme bokstaven som mangler på disse to, da de krysser hverandre. Håper noen kan hjelpe meg!! :)
Gjest Elin Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Jeg har utsyn som tv-program (går på nrk2) Har ikke gjort de andre enda
Gjest blåmann Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Hei! Jeg har noen ord som står igjen i bladet: TV-X: NRK-program = _T_ _ _ Siste bokstav blir N eller A. Ord og uttrykk: Holt = TREK_ULL Verden rundt: Utvinnes på Kypros = _ERN_ _ _ _TT 6. bokstav = Y eller I, 7. bokstav = R eller V. Utfordringen: Hale = _I Mesterhånd: Ha det = M_ Røyting = F_ det er samme bokstaven som mangler på disse to, da de krysser hverandre. Håper noen kan hjelpe meg!! :) Et lite hint: Mesterhånd ("ha det" og "røyting"): Det ene ordet er svensk, det andre står i Tanum.
Gjest Monica Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Hm..det gjorde meg ikke stort klokere, dessverre...Jeg får ønske meg Tanums til jul!! Har du et hint til HALE = _I på utfordringen, da?
Gjest Brugula Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Hei! Jeg har noen ord som står igjen i bladet: TV-X: NRK-program = _T_ _ _ Siste bokstav blir N eller A. Ord og uttrykk: Holt = TREK_ULL Verden rundt: Utvinnes på Kypros = _ERN_ _ _ _TT 6. bokstav = Y eller I, 7. bokstav = R eller V. Utfordringen: Hale = _I Mesterhånd: Ha det = M_ Røyting = F_ det er samme bokstaven som mangler på disse to, da de krysser hverandre. Håper noen kan hjelpe meg!! :) Løsning på Ord og Uttrykk Trekrull!
Gjest Odd Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Hei! Jeg har noen ord som står igjen i bladet: TV-X: NRK-program = _T_ _ _ Siste bokstav blir N eller A. Ord og uttrykk: Holt = TREK_ULL Verden rundt: Utvinnes på Kypros = _ERN_ _ _ _TT 6. bokstav = Y eller I, 7. bokstav = R eller V. Utfordringen: Hale = _I Mesterhånd: Ha det = M_ Røyting = F_ det er samme bokstaven som mangler på disse to, da de krysser hverandre. Håper noen kan hjelpe meg!! :) NRK program blir utsyn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå