Gå til innhold

Humorpoeten (IDIOTEN) 10/2005

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har nok en gang kjempet meg gjennom denne som jeg har omdøpt :), men sitter fast med ett eneste ord: "Arrangementet". Jeg har følgende: _ELTRI_TSTEVNET. Kan det bli feltrittstevnet?

Help me ;o)

mvh svima (med bomull i hodet grunnet influensa) :)

Håper noen også kan hjelpe meg med noe jeg står bom fast på:

det gjelder Humorpoeten nr. 10:

Linje 4 under bildet, kvinnenavn og endret, tror jeg har rotet noe der.

På forhånd TAKK!!!!

Har nok en gang kjempet meg gjennom denne som jeg har omdøpt :), men sitter fast med ett eneste ord: "Arrangementet". Jeg har følgende: _ELTRI_TSTEVNET. Kan det bli feltrittstevnet?

Help me ;o)

Hei Svima

Takk for raskt svar. Nå ble det bedre, ja!!

Da er jeg bare litt i tvil om den fisken på 11. linje under bilde, er siste bokstav E eller A.

Syns egent. Humorpoeten er noe HERK, men MÅ liksom løse den likevel av en aller annen grunn!!!!

Annonse

Gjest Svima

Hei Svima

Takk for raskt svar. Nå ble det bedre, ja!!

Da er jeg bare litt i tvil om den fisken på 11. linje under bilde, er siste bokstav E eller A.

Syns egent. Humorpoeten er noe HERK, men MÅ liksom løse den likevel av en aller annen grunn!!!!

Jeg har fått silda... Har faktisk klart hele uten hjelp denne gangen, men har brukt lang tenketid. Man må liksom tenke på en helt annen måte. Jeg liker ikke poeten, men må jo prøve likevel. Måtte ha hjelp hos elin med kun ett ord :o)

svima

Gjest mette

Help me ;o)

Men hva har dere på Godtatt?

Jeg har KOL_RERT...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...