Gjest Elin Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Har lyst å prøve meg på nøtta denne gangen, noen som kan hjelpe meg på vei med et ord eller to ?
Gjest aud Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 hei Elin! har du prøvd å funnet noe på nettet? Veit ikke helt hvor jeg skal starte,men to-tre ord kan du få her "kort for hodet"=barsk "svært glad"=himmelhenrykt "flate"=skamfulle Lykke til.
Gjest Elin Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 TUSEN TAKK FOR RASKT SVAR!!!! Nå kan jeg prøve meg,visste ikke hvor jeg skulle begynne... Nok en gang takk !
Gjest Agnete Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 noen som har funnet språk,forbrytelse og snørevinde ? Finner ikke ut av det
Gjest odd Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 - skrev (På 28.1.2005 den 21.16): Har lyst å prøve meg på nøtta denne gangen, noen som kan hjelpe meg på vei med et ord eller to ? di deg, Elin / Agnete / ?? - synes ærlig talt du kan vise litt moderasjon !
Gjest Agnete Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Forstår ikke helt hva du mener, men det er greit. Lurte bare, for da er jeg nesten i boks...
Gjest svanhildur Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 - skrev (På 28.1.2005 den 21.16): Har lyst å prøve meg på nøtta denne gangen, noen som kan hjelpe meg på vei med et ord eller to ? Hei! Jeg er enig med Odd her altså. Ingen av oss har vel hatt dette kryssordet i mer enn 2-3 dager, og første bud dersom man vil prøve seg på denne vanskelighetsgraden er en smule tålmod. I perioder greier jeg bare 2-3 ord pr dag på denne. Selvfølgelig kan vi stå fast på slutten når fristen begynner å nærme seg, og noen ganger ber jeg selv om hjelp da, men vi må prøve LITT!!! Tips til de to bøkene som jeg bruker mest: "Stor kryssordbok" av Daniel Danielsen, og Tanums store rettskrivningsordbok. Hilsen Svanhild.
Gjest anne-marie Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 - skrev (På 28.1.2005 den 21.39): hei Elin! har du prøvd å funnet noe på nettet? Veit ikke helt hvor jeg skal starte,men to-tre ord kan du få her "kort for hodet"=barsk "svært glad"=himmelhenrykt "flate"=skamfulle Lykke til. hei Agnete! Jeg kan hjelpe deg med et ord. Forbrytelse må være:ILDPÅSETTING mvh.Anne-Marie
Gjest Agnete Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Beklager at dere blir så opprørte,blir kjempeivrig når jeg er så nærme en løsning ! Konkurrerer litt uskyldig med søsteren min her..første gang for henne på denne oppgaven og hun er omtrent ferdig ved hjelp av kryssordleksikon . Jeg abbonerer ikke på dette, og stod litt fast. Takk , Anne M. ! God helg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå