Gjest Berit Veiset Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Beklager til dere som ikke er fornøyd med vår fornyelse av kryssordsidene. Bakgrunnen for forandringene er at sist leserundersøkelse viser at vi holder for høyt vanskelighetsnivå på oppgavene i Allers. Valget sto mellom Esset og Eksperten. Av disse har Esset mage års fartstid i Allers, Eksperten er bare to år gammel. For å unngå å gjøre for mye feil i forhold til dere som er virkelig dyktige valgte vi å flytte Eksperten over til kryssordbladet Allers Kryss og Tvers. Der finnes for øvrig to oppgaver til i samme vanskelighetsgrad, nemlig Mesterhånd og Utfordringen. Så for deg som er øverst på vanskelighetsgradskalaen vil det være flere godbiter å finne i det bladet. Jeg håper på forståelse for at vi må ta hensyn til hva de fleste av våre lesere ønsker mht utvalget av oppgaver, og at vi legger stor vekt på å tilby høy kvalitet på oppgavene uansett vanskelighetsgrad. Med ønske om et godt kryssordår til alle dere på denne websiden, på vegne av oss i redaksjonen Berit Veiset Lenke til kommentar https://forum.kryssord.no/topic/11334-fra-redaksjonen-i-allers/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elin Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Har forståelse for dette. Dere må også forstå oss. Vi kjøper ikke allers kryss og tvers bare for å få kost oss med experten. Dere kunne jo hatt experten i tillegg til de oppgavene dere har nå ? en fra eller til hadde vel ikke gjort noe ? Halve moroa er jo når du får oppgaver der du virkelig må vri hjernecellene et par ganger :) Takk for et bra kryssordblad ! Lenke til kommentar https://forum.kryssord.no/topic/11334-fra-redaksjonen-i-allers/#findComment-48601 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annemor Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Beklager til dere som ikke er fornøyd med vår fornyelse av kryssordsidene. Bakgrunnen for forandringene er at sist leserundersøkelse viser at vi holder for høyt vanskelighetsnivå på oppgavene i Allers. Valget sto mellom Esset og Eksperten. Av disse har Esset mage års fartstid i Allers, Eksperten er bare to år gammel. For å unngå å gjøre for mye feil i forhold til dere som er virkelig dyktige valgte vi å flytte Eksperten over til kryssordbladet Allers Kryss og Tvers. Der finnes for øvrig to oppgaver til i samme vanskelighetsgrad, nemlig Mesterhånd og Utfordringen. Så for deg som er øverst på vanskelighetsgradskalaen vil det være flere godbiter å finne i det bladet. Jeg håper på forståelse for at vi må ta hensyn til hva de fleste av våre lesere ønsker mht utvalget av oppgaver, og at vi legger stor vekt på å tilby høy kvalitet på oppgavene uansett vanskelighetsgrad. Med ønske om et godt kryssordår til alle dere på denne websiden, på vegne av oss i redaksjonen Berit Veiset Hei dere i redaksjonen! Takk for oppklarende informasjon om hvorfor Experten er blitt borte fra kryssordsidene! Det er ikke lett å gjøre alle til lags, men jeg vil berømme dere for et allsidig kryssordmagasin! Det er tilpasset de fleste som er innom og leser Allers vil jeg tro! Er forresten begynt å like Humorpoeten godt! Kanskje er det mange faste Allerslesere som vil bli glad i den? Forandring fryder! Mvh, Annemor Lenke til kommentar https://forum.kryssord.no/topic/11334-fra-redaksjonen-i-allers/#findComment-48607 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svima Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Jeg kommer ALDRI til å like Humorpoeten. Har fått nr 04/2005 og har slitt meg gjennom den, for også å oppdage feil i kryssordet. Da blir man ekstra irritert. Humorpoeten skal liksom være enkel i forhold til Experten (3 blyanter, mot Expertens 5), men jeg opplever den langt fra lett. Lenke til kommentar https://forum.kryssord.no/topic/11334-fra-redaksjonen-i-allers/#findComment-48608 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LivM Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Beklager til dere som ikke er fornøyd med vår fornyelse av kryssordsidene. Bakgrunnen for forandringene er at sist leserundersøkelse viser at vi holder for høyt vanskelighetsnivå på oppgavene i Allers. Valget sto mellom Esset og Eksperten. Av disse har Esset mage års fartstid i Allers, Eksperten er bare to år gammel. For å unngå å gjøre for mye feil i forhold til dere som er virkelig dyktige valgte vi å flytte Eksperten over til kryssordbladet Allers Kryss og Tvers. Der finnes for øvrig to oppgaver til i samme vanskelighetsgrad, nemlig Mesterhånd og Utfordringen. Så for deg som er øverst på vanskelighetsgradskalaen vil det være flere godbiter å finne i det bladet. Jeg håper på forståelse for at vi må ta hensyn til hva de fleste av våre lesere ønsker mht utvalget av oppgaver, og at vi legger stor vekt på å tilby høy kvalitet på oppgavene uansett vanskelighetsgrad. Med ønske om et godt kryssordår til alle dere på denne websiden, på vegne av oss i redaksjonen Berit Veiset Er enige i kritikken dere kommer med, jeg har faktisk sluttet å kjøpe Allers fordi de tok ut oppgaven. Synes ikke bladet er bedre nå. Humorpoeten var også alt for lett. Lenke til kommentar https://forum.kryssord.no/topic/11334-fra-redaksjonen-i-allers/#findComment-48610 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elle Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Beklager til dere som ikke er fornøyd med vår fornyelse av kryssordsidene. Bakgrunnen for forandringene er at sist leserundersøkelse viser at vi holder for høyt vanskelighetsnivå på oppgavene i Allers. Valget sto mellom Esset og Eksperten. Av disse har Esset mage års fartstid i Allers, Eksperten er bare to år gammel. For å unngå å gjøre for mye feil i forhold til dere som er virkelig dyktige valgte vi å flytte Eksperten over til kryssordbladet Allers Kryss og Tvers. Der finnes for øvrig to oppgaver til i samme vanskelighetsgrad, nemlig Mesterhånd og Utfordringen. Så for deg som er øverst på vanskelighetsgradskalaen vil det være flere godbiter å finne i det bladet. Jeg håper på forståelse for at vi må ta hensyn til hva de fleste av våre lesere ønsker mht utvalget av oppgaver, og at vi legger stor vekt på å tilby høy kvalitet på oppgavene uansett vanskelighetsgrad. Med ønske om et godt kryssordår til alle dere på denne websiden, på vegne av oss i redaksjonen Berit Veiset Hei. Jeg fatter ikke at noen synes Humorpoeten er alt for LETT. Jeg synes den kan være skikkelig EKKEL. Men kanskje jeg liker den bedre etter hvert Når det gjelder vanskelighetsgrad er den merket likt med Norge rundt, er det mulig? Sistnevnte er da mye lettere! Og Gullkornet skal etter merkingen være vanskeligere enn Humorpoeten! Jeg skjønner ingenting!!!! Lenke til kommentar https://forum.kryssord.no/topic/11334-fra-redaksjonen-i-allers/#findComment-48626 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svima Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Da er vi to! :o) svima Lenke til kommentar https://forum.kryssord.no/topic/11334-fra-redaksjonen-i-allers/#findComment-48628 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå