Gjest Tiny Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Strever med "Sendes ikke med fly" og "Plass for krypdyr". På det første har jeg: -l-t-l-t----- Det andre: -----a-d-park
Gjest blåmann Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Tips 1: Prøv å bytte ut de to første bokstavene (i "Sendes ikke med fly"). Tips 2: Det finnes kun ett ord, både i Tanum og NRO, som matcher de bokstavene du har i "Plass for krypdyr".
Gjest Tiny Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 - skrev (På 20.1.2005 den 10.19): Strever med "Sendes ikke med fly" og "Plass for krypdyr". På det første har jeg: -l-t-l-t----- Det andre: -----a-d-park Takk, har funnet plassen for krypdyr, men er fortsatt like på jordet når det gjelder "sendes ikke med fly". Nå har jeg: - v - r - l - t - p - s - Har jeg riktig utgangspunkt nå?
Gjest Atle Næss Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 - skrev (På 20.1.2005 den 10.19): Strever med "Sendes ikke med fly" og "Plass for krypdyr". På det første har jeg: -l-t-l-t----- Det andre: -----a-d-park Ved bruk av "søk uten spørreord" i NKL fikk jeg frem overflatepost. Atle
Gjest Tiny Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Takk for hjelp, jeg hadde dette ordet på tapetet, men fant det ikke i Tanum; dermed skrinla jeg det. Tiny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå