Gjest svima Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Kan noen hjelpe meg rett til høyre for bildet av Nicole Kidman? Jeg sliter med ordet harddisk på 2 bokstaver. Har D i andre, og mangler også disippel, hvor siste bokstaven i disippel blir første i harddisk. Holder en knapp på MIKA, og får da AD til harddisk.... Noen som vet? på forhånd tusen takk. mvh Svima
Gjest Ronny Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Hei. Vanlig forkortelse på Harddisk er HD, det kan derfor ikke bli MIKA som du sier. Jeg har selv ikke sett oppgaven, så jeg kan dessverre ikke hjelpe deg noe mer. Godt nyttår. mvh Ronny
Gjest odd Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 - skrev (På 30.12.2004 den 0.00): Kan noen hjelpe meg rett til høyre for bildet av Nicole Kidman? Jeg sliter med ordet harddisk på 2 bokstaver. Har D i andre, og mangler også disippel, hvor siste bokstaven i disippel blir første i harddisk. Holder en knapp på MIKA, og får da AD til harddisk.... Noen som vet? på forhånd tusen takk. mvh Svima disippel = sikh
Gjest maja Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 - skrev (På 30.12.2004 den 0.00): Kan noen hjelpe meg rett til høyre for bildet av Nicole Kidman? Jeg sliter med ordet harddisk på 2 bokstaver. Har D i andre, og mangler også disippel, hvor siste bokstaven i disippel blir første i harddisk. Holder en knapp på MIKA, og får da AD til harddisk.... Noen som vet? på forhånd tusen takk. mvh Svima I det samme kryssordet mangler jeg helt nederst "Nicoles første kjærlighet" på 7 bokstaver. de tre siste er ETT oxo helt til høyre "stiv" på 6 bokstaver TR . ETE maja
Gjest svima Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Hei Maja. Nicoles første kjærlighet må være "ballett"
Gjest kristine Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 - skrev (På 30.12.2004 den 0.00): Kan noen hjelpe meg rett til høyre for bildet av Nicole Kidman? Jeg sliter med ordet harddisk på 2 bokstaver. Har D i andre, og mangler også disippel, hvor siste bokstaven i disippel blir første i harddisk. Holder en knapp på MIKA, og får da AD til harddisk.... Noen som vet? på forhånd tusen takk. mvh Svima Enda et spørsmål i det samme kryssordet. STIV på 6 bokstaver. Jeg har TR_ETE. Hva kan dette være? KRISTINE
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå