Gjest livf Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Noen som har løst Antikvitetskryssord? Jeg mangler et ord: Antikvitet: -ro-pokal (øverst til venstre i kryssordet) Takknemlig hvis noen kan hjelpe!!
Gjest Skjye Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Hei, Livf. Det forekommer meg at løsningsordet er ment å være KROMPOKAL, noe jeg imidlertid ikke har vært i stand til å oppdrive leksikal bekreftelse på. Ved søk på nettet fant jeg imidlertid dette: "... Jydsk Emblem Fabrik A/S fremstiller alle former for sportspræmier, medaljer, pokaler, krompokaler, vandrepokaler, aluminiumspokaler, tinkrus, tinbægre ..." Mvh Skjye.
Gjest livmf Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Noen som har løst Antikvitetskryssord? Jeg mangler et ord: Antikvitet: -ro-pokal (øverst til venstre i kryssordet) Takknemlig hvis noen kan hjelpe!! Ja da satser jeg på det. Takk skal du ha. Jeg har lett ialle de bøker jeg har, og selvsagt på nettet, men ikke vært i stand til å finne noe svar. Takker igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå