Gå til innhold

allersnøtten 22

Anbefalte innlegg

Gjest Bente
Skrevet

Hei! Er det noen som kan hjelpe meg med et ord for Kvitter seg med? Har følgende bokstaver: _p___e___. Og Bør man ikke havne i? ___d_l_n_e_.

Gjest punky
Skrevet

Har ikke oppgaven, men siste spørsmål ligner på ildlinjen

Gjest Ellen Mari
Skrevet

Hei! Er det noen som kan hjelpe meg med et ord for Kvitter seg med? Har følgende bokstaver: _p___e___. Og Bør man ikke havne i? ___d_l_n_e_.

Siste spørsmål: Skuddlinjen. Har sendt inn oppg., hvor mange bokst. på det andre? Kan d bli opphever?

Gjest Bente
Skrevet

Det skal være 9 bokst. i "kvitter seg med"

Skrevet

Kan det være utraderer? Har også problemer med dette ordet. Finner ikke de rete ordene loddrett. Er det noen som har løst oppgaven og vet hva "svært varm" blir? Har prøvd med forskjellige løsninger, men alt blir bare "ball".

Skrevet

kvitter seg med står i NRO = avkaverer

Gjest Greta
Skrevet

Kan det være utraderer? Har også problemer med dette ordet. Finner ikke de rete ordene loddrett. Er det noen som har løst oppgaven og vet hva "svært varm" blir? Har prøvd med forskjellige løsninger, men alt blir bare "ball".

Jeg har skrevet DRINHET på svært varm

Greta

Gjest Bente
Skrevet

kvitter seg med står i NRO = avkaverer

Takk for hjelpen. Men jeg er litt usikker på hva "svært varm" skal være, kan det være grovarm?

Skrevet

stemmer ikke med drinhet hvis svaret på "kvitter seg med" blir avkaverer.

Da blir 4. bokstav V.???

Gjest Greta
Skrevet

Jeg har skrevet DRINHET på svært varm

Greta

En liten skrivefeil DRIVHET skal det være

Greta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...