Gjest Hege Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Hei! Står helt fast i høyere hjørne, kan noen hjelpe?? Masse? Brensel? Forordning? Bedrag? Mangler også diktsamling, hvis da skarvelig og agrofon er riktig?? Takknemlig for svar, m.v.h. Hege
Gjest Punky Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Hadde håpet jeg kunne hjelpe deg, men foreløpig syår jeg fast i det samme hjørnet. På diktsamlingen har jeg divan og får derfor agrafon, ikke agrofon,men hvor kommer skarvelig inn ?
Gjest Hege Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Hei! Takk for svar, godt å vite at det er fler en meg som står fast her!!! Skarvelig er ordet jeg har i'en i divan. Altså Skral= skarvelig. Da stemmer alt for meg der borte. I høyre hjørne hadde jeg; Masse: populas Brensel: bunkers bedrag: fraut,,,, Men.... da finner jeg ikke noe som stemmer på forordning??? Noe galt har jeg tydeligvis gjort! M.v.h. Hege
Gjest Ellen Mari Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 - skrev (På 23.3.2004 den 22.18): Hadde håpet jeg kunne hjelpe deg, men foreløpig syår jeg fast i det samme hjørnet. På diktsamlingen har jeg divan og får derfor agrafon, ikke agrofon,men hvor kommer skarvelig inn ? Hei Hege bedrag: fraus. Forordning, første ledd: når du har dette har du overtaket. andre ledd:kurer. Håper dette hjelper deg. Ellen Mari
Gjest Punky Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Jeg takker for hjelp,forordningen skal øyeblikkelig føres inn i kryssordboka
Gjest Hege Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 - skrev (På 24.3.2004 den 11.46): Hei Hege bedrag: fraus. Forordning, første ledd: når du har dette har du overtaket. andre ledd:kurer. Håper dette hjelper deg. Ellen Mari Hei! TUSEN TAKK, artig å måtte tenke litt selv! Nå er jeg i boks! M.v.h. Hege
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå