Gjest Svein Skrevet 31. august 2003 Skrevet 31. august 2003 Lørdagskryssorden til Dagsavisen kan anbefales på det varmeste. I går prøvde jeg meg på den for første gang på lang tid. Står fast på "I august". Har: ?ERN?M??ENE. Og har dere MØLL som "Dyr"?
Gjest merethe Skrevet 31. august 2003 Skrevet 31. august 2003 Tror du har en feil og at svaret er jernnettene.
Gjest Egon Skrevet 31. august 2003 Skrevet 31. august 2003 - skrev (På 31.8.2003 den 7.06): Lørdagskryssorden til Dagsavisen kan anbefales på det varmeste. I går prøvde jeg meg på den for første gang på lang tid. Står fast på "I august". Har: ?ERN?M??ENE. Og har dere MØLL som "Dyr"? Hei Er du sikker på at M er riktig? Kan stemme med JERNNETTENE. (første frostnatt kan komme i august)
Gjest Svein Skrevet 31. august 2003 Skrevet 31. august 2003 - skrev (På 31.8.2003 den 7.17): Tror du har en feil og at svaret er jernnettene. Takk for hjelp! Hadde aldri hørt om "jernnettene" før, men man lærer så lenge man lever... Hadde forresten satset på "omfar" som mål, men det var altså feil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå