Gå til innhold

AFTENPOSTEN LØRDAG

Anbefalte innlegg

Gjest merethe
Skrevet

Har virkelig Aftenposten kuttet ut det gode lørdagskryssordet? Noen som vet det? Jeg ble i hverfall skikkelig skuffet i dag!

Fortsetter under...

Skrevet

Hei Merethe.

Kan ikke bli mere enig med deg.Jeg hørte fra Wenche i A-posten at det kom en ny oppgave.Noe så barnslig og tullete som den nye skal man lete lenge etter.Vi må gjøre" opprør".Jeg har allerde hatt 5 telefoner angående denne oppgaven og konklusjonen er den samme.Håper de ikke ødelegger Søndagskryssordet også.Da er en gammel institusjon gått tapt.Mange av oss er vel oppvokst med A-magasinet etc. og begynte vår kryssord -karriere der.Ser også at loddene har gått ned til 10 stk.Det må være insparinger som ligger bak.-Det var en del feil i de senere oppgavene og dobbeltløsninger osv.som skapte en del fortvilelse hos Wenche,men nå har hun gått for langt.-Jeg har gått i "brodden" tidligere bl.a. med Hjemmet og leksikonet og vil denne gangen foreløpig ta det med ro.Kan ikke bli mere upopulær enn det jeg allerede er.-Her skulle vi ha en god sak.

Dag.

Gjest merethe
Skrevet

Takk for støtte. Håper at vi før støtte fra flere. Dette er nedtur og nivåsenking!

Skrevet

Hei

Helt enig. Har akkurat kjedet meg gjennom dagens utgave.

Åge

Skrevet

Hei alle A-postens kryssordløsere.

Har sendt en meget krass melding til A-posten.Vi får avvente hva som skjer.Dette var en nedgangstur.

Dag.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...