Gjest Kari S Skrevet 7. november 2009 Skrevet 7. november 2009 Er første bokstav i 3 loddrett den samme som første bokstav i 17 loddrett? Takk for tips og,god kryssordlørdag.Kari S.
Gjest Odd Inge Skrevet 7. november 2009 Skrevet 7. november 2009 Hei! Sliter med det samme. På 11V Freidig har jeg fått K - - - R - - - N. Kan dette stemme, eller er jeg helt på villspor? Mvh Odd Inge
Gjest Kari S Skrevet 7. november 2009 Skrevet 7. november 2009 Hei Odd Inge. "Felles skjebne er felles trøst", heter det jo,vi får støtte oss til det til noen forbarmer seg over oss og hjelper oss videre. Jeg har de samme bokstavene som deg på 11 vannrett.Kari S.
Gjest Aksel Skrevet 7. november 2009 Skrevet 7. november 2009 Er første bokstav i 3 loddrett den samme som første bokstav i 17 loddrett? Takk for tips og,god kryssordlørdag.Kari S. Hei! Kari S.: I min løsning er ikke de to bokstaver like, men de har likevel den likhet ved seg at de begge hører til samme språklydgruppe. Odd Inge: K og N er identiske med mine. Lykke til båe to! Vh Aksel
Gjest Kari S Skrevet 7. november 2009 Skrevet 7. november 2009 Hei Aksel, takk for svar, da får jeg ta viskelæret fatt og se om jeg finner en annen løsning.Kari S
Gjest Odd Inge Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 Takker også for svaret! Det eliminerte vekk en bokstav i 3L og 11V, men løsningen satt langt inne og kom på plass ved hjelp av andre kilder i tillegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå