Gjest Britt Skrevet 5. november 2009 Skrevet 5. november 2009 Står helt fast på tilsetningsstoff på 46 vannrett, har M-T-M-N-E ! Er det noen hjelp og få ? Kanskje har jeg gjort noe feil ? Britt
Gjest titti Skrevet 5. november 2009 Skrevet 5. november 2009 Hei Britt! Bokstavene dine er riktig i forhold til løsningen min. Bruk dem til å søke med i de bøkene du har tilgang til og du finner løsningen:) titti:)
Gjest dana Skrevet 5. november 2009 Skrevet 5. november 2009 Står helt fast på tilsetningsstoff på 46 vannrett, har M-T-M-N-E ! Er det noen hjelp og få ? Kanskje har jeg gjort noe feil ? Britt Hei Britt! Du har alle bokstavene riktig. Søk i "ordnett". Du får bare et treff og det er riktig. Bekreftelsen finner du i bl.a. NORSK ORDBOK med 1000 illustrasjoner. Mvh dana
Gjest Britt Skrevet 5. november 2009 Skrevet 5. november 2009 Selvfølgelig ! Takk for hjelpen ! Britt
Gjest Berit Skrevet 18. november 2009 Skrevet 18. november 2009 Hei Britt! Du har alle bokstavene riktig. Søk i "ordnett". Du får bare et treff og det er riktig. Bekreftelsen finner du i bl.a. NORSK ORDBOK med 1000 illustrasjoner. Mvh dana et lite spørsmål,, på 19V skal det være skjebnegudinne, jeg har bokstavene A_R_E og er i tvil om dette er riktig,, kan noen gi meg et tips?? tusen takk
Gjest dana Skrevet 18. november 2009 Skrevet 18. november 2009 Hei berit! Første bokstaver feil! Hilsen dana
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå