Gjest Odd Inge Skrevet 4. november 2009 Skrevet 4. november 2009 Strever med "Kan dekk være" (øverst til venstre). Har: - K - - - I - E/R - . Noen som kan bekrefte/avkrefte bokstavene eller komme med tips?
Gjest Skjye Skrevet 4. november 2009 Skrevet 4. november 2009 Hei, Odd Inge. Dine bokstavalternativer er riktige. Du finner rimelig klar bekreftelse til denne kombinasjon ved oppslag i NRO der løsningsordet riktignok forekommer i ubestemt form; jeg kan vel i all enkelhet antyde at løsningsordet har med automobilers nedre rundinger å gjøre. Mvh Skjye.
Gjest edy Skrevet 6. november 2009 Skrevet 6. november 2009 Strever med "Kan dekk være" (øverst til venstre). Har: - K - - - I - E/R - . Noen som kan bekrefte/avkrefte bokstavene eller komme med tips? Hei! Er det noen som vil hjelpe meg iland med denne mesteren? Jeg finner ikke sykdom i det høyre hjørnet...har bokstavene O,K,N,D(er disse riktig),og hvor kan jeg lete..... Så er det kan dekk være.Har fått de samme bokstavene som Odd Inge,men er usikker på om det er to like bokstaver på hver side av e/r. mvh.Edy .
Gjest om Skrevet 6. november 2009 Skrevet 6. november 2009 edy Mesterkryss 44: Sykdom: Her kan det ?? være mer enn 1 løsning, men mine bokstaver samsvarer ikke helt med dine. Jeg har ikke K og D slik som du. Løsningen finner du her på NKL. Hvis du søker på "sykdom" og som et utgangspunkt ser på hva du da får opp av muligheter, tror jeg nok du kan sirkle inn løsningen. Når det gjelder "dekk", har jeg ikke to like bokstaver. Den andre løsningen på "kan dekk være" i dette kryssordet kan kanskje hjelpe deg med problemet ditt. om
Gjest edy Skrevet 6. november 2009 Skrevet 6. november 2009 Strever med "Kan dekk være" (øverst til venstre). Har: - K - - - I - E/R - . Noen som kan bekrefte/avkrefte bokstavene eller komme med tips? Tusen takk "om",nå kom jeg vel i havn og er kjempetakknemlig for den fine hjelpen du ga meg. Nå skal jeg sette meg ned å spekulere på det siste ordet jeg har igjen på nøtta.Jeg tør ikke være så freidig og be om hjeip på 11v. mvh.Edy
Gjest om Skrevet 6. november 2009 Skrevet 6. november 2009 edy Jeg kan gjerne fortsette å korrespondere med deg. Hvis du vil spekulere "på egen hånd", kan du gjøre det selvsagt. Ellers finner du løsningen i Kryssordeksperten av Danielsen - hvis du har den. om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå