Gjest Elin Skrevet 29. oktober 2009 Skrevet 29. oktober 2009 Står fremdeles fast på "betaling" , et tips her ( bortsett fra at det finnes i tanum ? ;) ) Snart i mål nå...
Gjest Sigurd Skrevet 29. oktober 2009 Skrevet 29. oktober 2009 Hei! Ordet er et sjøuttrykk og finnes i Norsk Riksmålsordbok. Vh Sigurd
Gjest Elin Skrevet 30. oktober 2009 Skrevet 30. oktober 2009 TUSEN takk ! Fant den :) Så nå får jeg bare håpe jeg finner de 3 siste ordene også.
Gjest Kari S Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 Står fremdeles fast på "betaling" , et tips her ( bortsett fra at det finnes i tanum ? ;) ) Snart i mål nå... Hei, jeg er fremdeles ute på viddene når det gjelder BETALING, våger å spørre om ordet ender på PENGER? i så fall er ihvertfall den delen riktig. DANS loddrett, er jeg også usikker på. Kan noen tips meg? Kari S.
Gjest sigurd Skrevet 1. november 2009 Skrevet 1. november 2009 Hei! Denne dansen forbindes med pianomusikk.
Gjest Kari S Skrevet 1. november 2009 Skrevet 1. november 2009 Takk Sigurd,da kom dansen med en gang,og resten løste seg også, da er det bare å få løsningen i posten i morgen.Kari S Innlegg redigert. (11-01-09 16:58)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå