Gjest punky Skrevet 20. september 2009 Skrevet 20. september 2009 Hei har dere oså stikkordet favoritter på øverste linje, mitt er plutselig borte og aner ikke hva jeg skal gjøre for å finne de forskjellige emnene jeg hadde der
Gjest punky Skrevet 20. september 2009 Skrevet 20. september 2009 NNei nå er den her igjen, jeg hadde mistet de to øverste linjene ,slik at den gule ruten med Norsk Kryssordleksikon var havnet helt øverst, har sikkert vært borti en eller annen tast. Takk og pris for at det er i orden igjen.
Gjest Jan H Skrevet 20. september 2009 Skrevet 20. september 2009 Hei har dere oså stikkordet favoritter på øverste linje, mitt er plutselig borte og aner ikke hva jeg skal gjøre for å finne de forskjellige emnene jeg hadde der Hei! Eg har opplevd noe lignende en gang,da ble kryssordleksikonet forskjøvet helt til tops på skjermen.,Eg hadde vert borti TASTEN "F 11" uten eg var klar over det.,Eg fekk beskjed om å trykke på "F 11" igjen av en arbeidskollega og da var bilde helt som det skulle være., Nå vet eg ikke om det er samme problemet du har nå., Men eg vet at dette hjalp meg. Mvh Jan H
Gjest punky Skrevet 20. september 2009 Skrevet 20. september 2009 Vet ikke om jeg var borti den tasten,jeg logget meg ut av kryssordet, fikk startsiden og klikket meg inn på kryssordet igjen og da var alt som det skulle være.Skulle det skje igjen,noe jeg ikke ønsker, skal jeg huske rådet ditt. Mvh. Punky
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå