Gjest mette Skrevet 11. september 2009 Skrevet 11. september 2009 Har fra i går ettermiddag bare tilgang til Norsk Ordbok og Bokmål-Nynorsk.Flere med samme problemet?
Gjest anita_m Skrevet 11. september 2009 Skrevet 11. september 2009 Har du prøvd å logge deg inn?? Sidene ble oppgradert for et par dager siden, og en må logge seg inn på nytt for å få tilgang.
Gjest Solveig Skrevet 11. september 2009 Skrevet 11. september 2009 Har fra i går ettermiddag bare tilgang til Norsk Ordbok og Bokmål-Nynorsk.Flere med samme problemet? Hos meg fungerer alle som vanlig. Men NRO kan jeg ikke uttale meg om, for jeg abonnerer ikke på den i skrivende øyeblikk.
Gjest mette Skrevet 11. september 2009 Skrevet 11. september 2009 Har logget meg inn på nytt.Har både sendt E-post og ringt,men kundeservice/support er visst stengt på fredager.Så jeg blir nok uten tilgang hele helga..Har opplevd det samme et par ganger før,men tenkte at det hadde noe med oppgraderinga å gjøre denne gangen,og at det "hadde rammet" flere enn meg..
Gjest Egon Skrevet 11. september 2009 Skrevet 11. september 2009 Hei Mette Samme her. Ved nærmere ettersyn har abonnementet hos meg gått ut. Slik jeg oppfatter det blir det vårt eget ansvar å fornye abonnementet fra nå av. Hilsen Egon
Gjest bente Skrevet 11. september 2009 Skrevet 11. september 2009 Har fra i går ettermiddag bare tilgang til Norsk Ordbok og Bokmål-Nynorsk.Flere med samme problemet? Det skjedde meg også, fikk link til Bokkilden , gikk inn der og bestilte og betalte og dermed var alt i orden. Samme skjedde med medisinsk også. De beklaget at jeg ikke hadde fått faktura, men nå ser jeg det står hvor lenge jeg har abonnementet, så jeg bør kanskje passe på selv....
Gjest mette Skrevet 11. september 2009 Skrevet 11. september 2009 Har fra i går ettermiddag bare tilgang til Norsk Ordbok og Bokmål-Nynorsk.Flere med samme problemet? Hei alle sammen. Takk for gode forslag,men abonnementet mitt har ikke gått ut.Jeg får ringe mandag.Forrige gang jeg mistet tilgangen var årsaken at jeg skulle ha logget meg inn på for mange maskiner,men jeg hadde bare kjøpt ny..
Gjest mette Skrevet 11. september 2009 Skrevet 11. september 2009 Hei igjen. Vil bare opplyse om at jeg nettopp bestilte et gratis prøveabonnement på et par bøker i 14 dager,og da fikk jeg tilgang til alle bøkene igjen..;)merkelig..
Gjest bente Skrevet 11. september 2009 Skrevet 11. september 2009 Hei alle sammen. Takk for gode forslag,men abonnementet mitt har ikke gått ut.Jeg får ringe mandag.Forrige gang jeg mistet tilgangen var årsaken at jeg skulle ha logget meg inn på for mange maskiner,men jeg hadde bare kjøpt ny.. Så at det var anledning til det, det var lurt ;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå