Gå til innhold

Mesterkryss nr. 35

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen som har lyst til å svare på om dyret vi skal frem til er vanlig eller "veldig lite"?

Og en ting til, hvor leter man for å finne "en slik er fuktig"? Har dessverre ikke så mange bokstaver ennå, kun 6. og 8.

Mvh. titti:)

Fortsetter under...

Skrevet

Hei!!

Nå har jeg fått dette høyre hjørne i boks etter mye fram og tilbake. Så nå er det bare hva som kan monteres raskt og symbolske stillinger jeg plundrer litt med. Noen tips til hvor jeg finer disse???

Skrevet

Hei!

Er det noen som har lyst til å svare på om dyret vi skal frem til er vanlig eller "veldig lite"?

Og en ting til, hvor leter man for å finne "en slik er fuktig"? Har dessverre ikke så mange bokstaver ennå, kun 6. og 8.

titti

Du finner løsningen til "kan monteres raskt" her i forumet. Når noe kan monteres raskt, så ligger det i uttrykket at da er det noe som er gjort ferdig til montering. Hvis du har et par bokstaver, som det ser ut til du har, så søk med disse. Du har kanskje sett at de nå for tiden setter opp hus på et par dager...

Når det gjelder "dyr", så er det intetkjønn. Og intetkjønnsord kan ha entalls- og flertallsløsninger. Så dyr her kan være ett dyr, eller flere dyr. Når du nå har løsningen, ser du det. Å ha dette in mente, vil ofte gjøre det lettere å finne løsningene.

om

Skrevet

Hei!!

Nå har jeg fått dette høyre hjørne i boks etter mye fram og tilbake. Så nå er det bare hva som kan monteres raskt og symbolske stillinger jeg plundrer litt med. Noen tips til hvor jeg finer disse???

Tusen takk for tilbakemelding. Dyret er i boks. Ang. det andre er det bare det at jeg er noe usikker på om 6. bokstaven min er riktig. Jeg vil ha den til å være samme som den 7. i vitnesbyrd. Bokstav nr 2 har jeg ikke, siden jeg ikke har "symbolske stillinger".

Skrevet

titti

Løsningen på "symbolske stillinger" finnes faktisk her i forumet. Hvis du har bokstav nr. 2, kan du prøve å søke. Da skulle du finne fram. Når det gjelder "monteres raskt", er ikke bokstav nr. 6 den samme som nr. 7 i "vitnesbyrd". om

Skrevet

titti

Du finner løsningen til "kan monteres raskt" her i forumet. Når noe kan monteres raskt, så ligger det i uttrykket at da er det noe som er gjort ferdig til montering. Hvis du har et par bokstaver, som det ser ut til du har, så søk med disse. Du har kanskje sett at de nå for tiden setter opp hus på et par dager...

Når det gjelder "dyr", så er det intetkjønn. Og intetkjønnsord kan ha entalls- og flertallsløsninger. Så dyr her kan være ett dyr, eller flere dyr. Når du nå har løsningen, ser du det. Å ha dette in mente, vil ofte gjøre det lettere å finne løsningene.

om

om!

Tusen takk for dine forsøk på å få meg på "glid", men det er dessverre ikke mere igjen i topplokket nå.

Får nok satse på neste nr.

titti:)

Annonse

Skrevet

Dersom du søker MONTERES i Ordnett så vil du finne et engelsk ord i en av ordbøkene. Dette ordet oversetter du til norsk.

Søker du SYMBOLSKE også i Ordnett så får du kun et svar som kan passe inn.

Nina

Innlegg redigert. (09-03-09 09:35)

Skrevet

Hei!

hei!

Er det noen som kan gi meg noen bokstaver på kan monteres raskt? Jeg har s,k,og u-skal de være med i ordet? Og så er det dyr - skal det innholde en F? Håper på en velvillig sjel.

zone.

Skrevet

Hei, Zone.

Kan monteres raskt: Der skal ingen S være.

Min løsning til dyr inneholder ingen F.

Mvh Skjye.

Skrevet

hei!

Er det noen som kan gi meg noen bokstaver på kan monteres raskt? Jeg har s,k,og u-skal de være med i ordet? Og så er det dyr - skal det innholde en F? Håper på en velvillig sjel.

zone.

hei, jeg sitter igjen med" en slik er fuktig" , mesterkryss nr 35-nå har leg lett overalt. er det noen som har et tips eller ledetråd?. jeg har tre bokstaver jeg mener er riktige.

Skrevet

Hei, Dag.

Løsningsordet finnes udefinert i Tanums.

Mvh Skjye.

Skrevet

ja, da får jeg finkjemme tanumen,,,,,takk skal du ha! vennlig hilsen Dag

Skrevet

Hei, Dag.

Mvh Skjye.

hei igjen,, hvordan vet jeg da at jeg har funnet det rette?

Annonse

Skrevet

Hei, Dag.

Mvh Skjye.

hei, da e r det i boks,,

Skrevet

hei, jeg sitter igjen med" en slik er fuktig" , mesterkryss nr 35-nå har leg lett overalt. er det noen som har et tips eller ledetråd?. jeg har tre bokstaver jeg mener er riktige.

dag

Nå ser jeg at du har funnet løsningen. Men har du bokstaver som du mener er de riktige, kan du først prøve her i NKL. Og i dette tilfellet vil du finne løsningen her. Og ofte vil du dermed slippe å blad i TANUMS - selv om TANUMS også kan være siste utvei.

om

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...