Gjest Mari Skrevet 24. august 2009 Skrevet 24. august 2009 Der spørges ofte: Hva kan du ikke være foruten? Jeg vil si: Mine bøker (Hamsun + krim i mange varianter), men min Faber-blyant og Esselte-viskelær er hellig! Etterhvert har dette forum også blitt en del av livet. Meldte meg inn i klanen for ett år siden, og har ikke angret! Har fått mye hjelp med tilsynelatende opplagte løsninger. Til Skyje: Elsker språket ditt! Så er det bare ei lita uke til neste x-ordblad. Rart med en vane som strekker seg over 30 år....
Gjest margot Skrevet 25. august 2009 Skrevet 25. august 2009 Det har blitt mange ting jeg har funnet ut at jeg kunne klare meg uten etter hvert som det ble «nytt og enda bedre». Skjye klarer de ikke å gjøre «ny og enda bedre», åkke som er! Margot
Gjest Skjye Skrevet 25. august 2009 Skrevet 25. august 2009 Takk for komplimenter, Mari og Margot. Slik Margot ganske riktig påpeker er nok mitt kryssordforbedringspotensial lik null i den forstand at mitt språk og mine holdninger forblir faststående uaktet øvrig kryssordmarkskrikersk hornblåseri som måtte forlyde i de omgivelser hvor jeg til enhver tid ferdes. Mvh Skjye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå