Gjest Peder Skrevet 24. august 2009 Skrevet 24. august 2009 Det gjelder 9 loddr. Takknemlig for tips. Har følgende bokstaver -a-l-p-e.
Gjest Dag Skrevet 24. august 2009 Skrevet 24. august 2009 Denne bør du klare m.h.a. ordnett.Bokstavene dine er riktige.
Gjest Peder Skrevet 24. august 2009 Skrevet 24. august 2009 Det gjelder 9 loddr. Takknemlig for tips. Har følgende bokstaver -a-l-p-e. Takk Dag. Jeg har sett det ordet, men trodde ikke det kunne være rett. Har også problemer med vulkanen på 1vannr. Har bokstavene -e-n-t-, men er usikker på de alle 3.
Gjest anne Skrevet 24. august 2009 Skrevet 24. august 2009 Søker du i snl med de bokstavene dine vil du finne vulkanen.
Gjest dag Skrevet 24. august 2009 Skrevet 24. august 2009 hei, jeg trodde ikke det gikk an å søke i snl med bare noen bokstaver,skriver en vare bokstavene i søkefeltet? vennlig hilsen Dag
Gjest arne Skrevet 24. august 2009 Skrevet 24. august 2009 I dette tilfellet skriver du _e_n_t_ i SNL sitt søkefelt Du får opp en masse oppslag men du må bla deg forbi mange biograiske artikler før svarordet dukker opp arne
Gjest anne Skrevet 24. august 2009 Skrevet 24. august 2009 hei, jeg trodde ikke det gikk an å søke i snl med bare noen bokstaver,skriver en vare bokstavene i søkefeltet? vennlig hilsen Dag Men de bokstavene dine så skriver du _e_n_t_ Og da er det bare å begynne se etter vulkanen...lykke til.
Gjest dag Skrevet 24. august 2009 Skrevet 24. august 2009 I dette tilfellet skriver du _e_n_t_ i SNL sitt søkefelt Du får opp en masse oppslag men du må bla deg forbi mange biograiske artikler før svarordet dukker opp arne hei . takk for tips, og jeg lærte mye av det.. vennlig hilsen Dag
Gjest dag Skrevet 24. august 2009 Skrevet 24. august 2009 I dette tilfellet skriver du _e_n_t_ i SNL sitt søkefelt Du får opp en masse oppslag men du må bla deg forbi mange biograiske artikler før svarordet dukker opp arne hei , takk til deg også for lærerike tips....
Gjest Peder Skrevet 24. august 2009 Skrevet 24. august 2009 Takk Dag. Jeg har sett det ordet, men trodde ikke det kunne være rett. Har også problemer med vulkanen på 1vannr. Har bokstavene -e-n-t-, men er usikker på de alle 3. Hei Arne og Anne. Takk for nyttige tips ang. søkemuligheter - det var nytt for meg. Da var det bare litt tålmodighet som gjensto før vulkanen var "aktiv".
Gjest cs Skrevet 24. august 2009 Skrevet 24. august 2009 Til Dag og Peder (og andre) Jeg har forsøkt å beskrive hvordan man søker i SNL i forumet "Nyttige linker". Dessverre er søkemotoren i SNL beheftet med en del feil og mangler, men noen søkemuligheter fins dog, bl.a. den som dere nettopp ble kjent med. Innlegg redigert. (08-24-09 22:25)
Gjest punky Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 Det gjelder 9 loddr. Takknemlig for tips. Har følgende bokstaver -a-l-p-e. Sliter med ett ord, men det ene ordet får innvirkning på ett annet. Det gjelder 6 L.R og 12 V.R. Mente jeg hadde svaret på 12 V.R, men da skjærer r L.R seg . Går jeg ut fra at 6V.R er rett, blir trøbbelet 12 V.R.Derfor spør jeg: er 1 og 3 lik i 12 V.R eller skal den første være lik den første i fornavnet mitt.( Vet at enkelte vet hva jeg heter). Hvis den er rett, får jeg trøbbel med 6 L.R. Har ett forslag til det andre, ett med 100 nuller, men der står det ikke nevnt at det ikke lenger er i bruk. Så der står jeg. Irriterende, for det er det eneste som gjenstår.
Gjest Skjye Skrevet 30. august 2009 Skrevet 30. august 2009 Hei, Ada. For min del har jeg hverken hatt overskudd eller tiltak til løsning av Ukens Nøtt 34, men for dem som har løst oppgaven og gjerne vil hjelpe Punky litt på vei kan opplyses at Punkys førstefornavnsbokstav er A. Mvh Skjye.
Gjest om Skrevet 30. august 2009 Skrevet 30. august 2009 punky Når Skjye oppgir første bokstav i fornavnet ditt, er denne bokstaven første bokstaven i løsningen. Jeg vet ikke om du kan søke i snl ? Hvis ja, kan du prøve å skrive inn stikkordssetningen. Løsningen har noe med data å gjøre. om
Gjest punky Skrevet 30. august 2009 Skrevet 30. august 2009 Hadde det dataordet, men fikk trøbbel med 6LR, mulig kaktusfrukten min er feil. Gir meg med denne opp., går over til 35
Gjest arne Skrevet 30. august 2009 Skrevet 30. august 2009 Prøv å søk her i nkl med ordet frukt, 5 bokstaver Første bokstav i 6L skal også være som i fornavnet ditt
Gjest punky Skrevet 30. august 2009 Skrevet 30. august 2009 ordet ligner et stripete dyr, ikke sant. I så fall har jeg det, men takker for all hjelp. Med den bokst. jeg fikk fra øygruppe, har jeg pløyd igjennom medisinsk ordbok 2 ganger uten å finne det jeg håpet på. Så nå har jeg lagt bort oppg. og begynt på neste. Men takk skal du ha Mvh. Punky
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå