Gjest titti Skrevet 10. august 2009 Skrevet 10. august 2009 Hei!! Kun 22 vannrett igjen og lurer på om 6. bokstaven er lik 2. bokstaven, eller om 5. og 6. er like? I såfall blir 20 loddrett feil. Trodde egentlig begge disse skulle være greie ord, men sammen blir det bare krøll;) titti:)
Gjest Tone Skrevet 10. august 2009 Skrevet 10. august 2009 Du har korrekte bokstaver, og jeg vet hva du har skrevet først. Gjorde akkurat det samme sjøl, men det er et annet ord for utsikt som skal inn. Jeg fant det i DD-kryssordexperten og Norsk rettskrivning blå ordbok. Jeg har ikke funnet ordet andre plasser. Tone
Gjest titti Skrevet 10. august 2009 Skrevet 10. august 2009 Hei!! Kun 22 vannrett igjen og lurer på om 6. bokstaven er lik 2. bokstaven, eller om 5. og 6. er like? I såfall blir 20 loddrett feil. Trodde egentlig begge disse skulle være greie ord, men sammen blir det bare krøll;) titti:) Ja, sånn går det når man glemmer bøkene i hylla;) Tusen takk, det var bare disse få bokstavene som laget problemer. titti:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå