Gå til innhold

Ukens nøtt nr. 33

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen som har gjort nr 33 og kan gi en pekepinn på hvor 15 vannrett "oppholder seg"? Lurer på om han eller hun er aktuell i dag?

Mvh. titti:)

Fortsetter under...

Skrevet

Hvis du søker på bokstavene dine i SNL, vil du finne svaret i en artikkel der inne.

Skrevet

Hei!

Er det noen som har gjort nr 33 og kan gi en pekepinn på hvor 15 vannrett "oppholder seg"? Lurer på om han eller hun er aktuell i dag?

Hei Tone!

Tusen takk for svar, men det spørs om de tre bokstavene mine er riktige? Har søkt i SNL og de andre stedene. Som 4. og 8. har jeg samme som 5. i 1 vannrett og 6. bokstaven er samme som 6. i 32 vannrett. Er jeg helt på jordet? Kommer liksom ikke videre med dette;)

Skrevet

Bokstavene dine er korrekte. Gjør et forsøk her i NKL med å søke på de. Det du får opp som måtte vekke din nysgjerrighet, hadde jeg villet tatt med til SNL og slått opp der. Jeg er så vant til å bruke SNL, at jeg går liksom rett dit :o)

Skrevet

Hei Tone!

Tusen takk for svar, men det spørs om de tre bokstavene mine er riktige? Har søkt i SNL og de andre stedene. Som 4. og 8. har jeg samme som 5. i 1 vannrett og 6. bokstaven er samme som 6. i 32 vannrett. Er jeg helt på jordet? Kommer liksom ikke videre med dette;)

Tusen takk hadde vært innom den artikkelen, men var noe usikker. Men nå er det jo greit!! Mvh. titti:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...