Gjest karsten Skrevet 10. august 2009 Skrevet 10. august 2009 Hallo! Er blitt veldig usikker på SLUTTE i 7loddr.Har -p-r-t-e.Er jeg på jordet, eller?
Gjest egil Skrevet 10. august 2009 Skrevet 10. august 2009 Hallo! Er blitt veldig usikker på SLUTTE i 7loddr.Har -p-r-t-e.Er jeg på jordet, eller? Ikke noe å stusse på. Du gjør dette med en avtale. Bilmekanikeren, eller i alle fall noen av dem, gjør det også.
Gjest karsten Skrevet 10. august 2009 Skrevet 10. august 2009 Hallo! Er blitt veldig usikker på SLUTTE i 7loddr.Har -p-r-t-e.Er jeg på jordet, eller? Takk for hjelpa egil,det var altså ikke verre.
Gjest punky Skrevet 16. august 2009 Skrevet 16. august 2009 Er stikkordet til 19 v.r riktig? Får frem 2 løsningsord, men forbinder dem ikke med stikkordet
Gjest arne Skrevet 16. august 2009 Skrevet 16. august 2009 Hallo! Er blitt veldig usikker på SLUTTE i 7loddr.Har -p-r-t-e.Er jeg på jordet, eller? 19v:straffbar handling - jeg får bare ett svar. Passer med stikkordet
Gjest punky Skrevet 16. august 2009 Skrevet 16. august 2009 Glemte å si at jeg hadde feil sistebokstav, og da den ble byttet, kom svaret av seg selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå