Gjest Jan H Skrevet 24. juli 2009 Skrevet 24. juli 2009 Takk til den som kan bekrefte om det skal være 2 like bokstaver som nummer 9 og 10 i løsningsordet for FRITIDSBESKJEFTIGELSE (56 V)
Gjest anne Skrevet 24. juli 2009 Skrevet 24. juli 2009 Takk til den som kan bekrefte om det skal være 2 like bokstaver som nummer 9 og 10 i løsningsordet for FRITIDSBESKJEFTIGELSE (56 V) Kan du hinte om hva "musk" er? Har søkt overalt også ordnett uten å finne ut av det. Har M?R?.
Gjest Jan H Skrevet 24. juli 2009 Skrevet 24. juli 2009 Takk til den som kan bekrefte om det skal være 2 like bokstaver som nummer 9 og 10 i løsningsordet for FRITIDSBESKJEFTIGELSE (56 V) De 2 siste bokstavene er like. Mvh Jan H
Gjest arne Skrevet 24. juli 2009 Skrevet 24. juli 2009 Takk til den som kan bekrefte om det skal være 2 like bokstaver som nummer 9 og 10 i løsningsordet for FRITIDSBESKJEFTIGELSE (56 V) Søk i NRO med ordet musk Pass på å søke i "all tekst" ikke i oppslagsord arne
Gjest anne Skrevet 24. juli 2009 Skrevet 24. juli 2009 Takker for hjelp. Nå fant jeg det.....phuu.. Er første gangen jeg prøver meg på Hjerneknuser'n og garantert ikke siste gangen. Dette var noe å trimme de små grå på.
Gjest om Skrevet 24. juli 2009 Skrevet 24. juli 2009 Kan du hinte om hva "musk" er? Har søkt overalt også ordnett uten å finne ut av det. Har M?R?. anne Hvis du slår opp i TANUMS, finner du 4 forskjellige betydninger av "musk". Ingen av disse passer direkte til ditt forslag M?R. Kanskje du finner løsningen hvis du søker videre på betydningene i TANUMS ? om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå