Gå til innhold

mesteren 30

Anbefalte innlegg

Gjest randi
Skrevet

Nå har jeg snart visket "hull" nede i høyre hjørne.Det er STATISTISK UTTRYKK som jeg lurer på hvordan jeg finner,men det "verste problemet" er STOKK på midten,vannrett nedre del.Det er fjerde bokstaven min som gjør at jeg ikke finner noe som passer.Fjerde bokstaven min er lik femte bokstav i SYKDOM,vannrett,øverst til venstre.Kan noen bekrefte/avkrefte det?(lurte et øyeblikk på om stikkordet stokk kunne være feil,men det var vel bare "ønskedrøm",antar jeg.)Blir kjempeglad for et puff i riktig retning.

Mvh Randi

Fortsetter under...

Gjest Aksel
Skrevet

Hei Randi!

Også jeg hadde visse vansker med det selvsamme hjørnet. Å skyte blink på inngangsordet "Organ", er avgjørende for å lykkes. Leser jeg deg riktig, og med mindre det kan være dobbeltløsninger, har du trolig feilet her. 4. bokstav i "Stokk" og 5. bokstav i "Sykdom" (øverst til venstre), er ikke identiske. I min løsning er organet ikke trykt nyhetspublikasjon.

Lykke til!

Vh

Aksel

Gjest randi
Skrevet

Hei Aksel!

Ja,mistanken til mitt funn der lå nok og murret i bakhodet,men kom ikke videre med noe annet likevel.Nå får jeg prøve om jeg får det til.Takk for at du svarte og "loset" meg videre ut av den "irrgangen" jeg hadde rotet meg bort i,så får vi se om jeg kommer riktig ut av dette.

Mvh Randi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...