Gjest Odd Inge Skrevet 17. juli 2009 Skrevet 17. juli 2009 Hei! Lurer litt på øvre høyre hjørne. På 5V "Fart og kraft" har jeg fått SMELL, men har mistanke om at det kan være noe annet. Får nemlig ikke 7L til å stemme hvis det skal begynne på en L. Står også fast på 10L "Ulovlig virksomhet". Har: - - - F - - - . Noen som har tips? Mvh Odd Inge
Gjest arne Skrevet 17. juli 2009 Skrevet 17. juli 2009 Jeg har som sagt ikke kryssordet men trafikk (10L) er ikke bare pen og pyntelig kjøring...jfr fremmedordboka arne
Gjest om Skrevet 17. juli 2009 Skrevet 17. juli 2009 Hei! Lurer litt på øvre høyre hjørne. På 5V "Fart og kraft" har jeg fått SMELL, men har mistanke om at det kan være noe annet. Får nemlig ikke 7L til å stemme hvis det skal begynne på en L. Står også fast på 10L "Ulovlig virksomhet". Har: - - - F - - - . Noen som har tips? Mvh Odd Inge Odd Inge. 7 L begynner nok med L. Smell er riktig. Du kan tenke på en drikk som jeg rekner med du også bruker. Mange drikker den daglig. Men du må tenke på latin. om
Gjest Odd Inge Skrevet 18. juli 2009 Skrevet 18. juli 2009 Takk! Tror jeg har funnet drikken (den er hvit?). ER F-en i 10L rett? Mvh Odd Inge Innlegg redigert. (07-18-09 09:01)
Gjest om Skrevet 18. juli 2009 Skrevet 18. juli 2009 Odd Inge. Jo, drikken er hvit. 10 L skal ha en F slik som arne sier. Og som arne også sier, er ikke trafikken bare "pen og pyntelig" alltid. om
Gjest Odd Inge Skrevet 19. juli 2009 Skrevet 19. juli 2009 Hei! Lurer litt på øvre høyre hjørne. På 5V "Fart og kraft" har jeg fått SMELL, men har mistanke om at det kan være noe annet. Får nemlig ikke 7L til å stemme hvis det skal begynne på en L. Står også fast på 10L "Ulovlig virksomhet". Har: - - - F - - - . Noen som har tips? Mvh Odd Inge Står fremdeles fast på 7L og 10L. Har søkt i fremmedordboka på Ordnett, uten å lykkes. Og dette instrumentet på 7L finner jeg ingen plass (ikke i NKL - Ordnett eller SNL iallefall). Tror det må slutte på - SKOP, men ikke sikker. Tricky dette! Innlegg redigert. (07-19-09 08:36)
Gjest Nina Skrevet 19. juli 2009 Skrevet 19. juli 2009 Dersom du virkelig står fast på 10L fremdeles så synes jeg du skal lese innleggene i denne debatten èn gang til. Du har jo allerede fått løsningen servert på et sølvfat 2 ganger. Nina
Gjest Odd Inge Skrevet 19. juli 2009 Skrevet 19. juli 2009 Hei! Lurer litt på øvre høyre hjørne. På 5V "Fart og kraft" har jeg fått SMELL, men har mistanke om at det kan være noe annet. Får nemlig ikke 7L til å stemme hvis det skal begynne på en L. Står også fast på 10L "Ulovlig virksomhet". Har: - - - F - - - . Noen som har tips? Mvh Odd Inge Dersom dette med trafikk er riktig, skjønner jeg ikke at drikken er hvit og må være på latin? Jeg får nå en helt annen drikk som hverken er hvit (iallefall sjelden) og som neppe drikkes daglig av så mange. 7 L er greit nå. Innlegg redigert. (07-19-09 13:06)
Gjest nina Skrevet 19. juli 2009 Skrevet 19. juli 2009 Kan dessverre ikke huske hva jeg fikk på drikk, 2 uker siden jeg sendte bladet og har ikke kopi. Men, 10L er jeg sikker på. Kan jo være en dobbeltløsning? Nina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå