Gjest randi Skrevet 5. juli 2009 Skrevet 5. juli 2009 Hei! Håper noen kan hjelpe med 2l,DE ER GRØNNE.Stemmer det at ordet begynner med samme bokstav som siste i 10l,og er den trdje den samme som fjerde i 30v?Jeg har en vokal til slutt,noe jeg håper er rett.Fint om noen kan bekrefte/avkrefte om jeg er på rett vei,selv om jeg fortsatt lurer på hvor jeg skal lete.Syns jeg har lett overalt uten å komme til bunns i dette,så et tips hadde gjort godt. Mvh Randi
Gjest Kari S. Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Hei Randi, jeg strever med det samme, men har en A som første bokstav. Har trodd at løsningen skal bli en plante,de to siste bokstavene har to løsninger, men forløpig leter jeg etter 13 v for å få det til å stemme. Vi får vente på hjelp,lykke til så lenge. Kan noen hjelpe med 15 v.Er A 2. bokstav? Hvor skal jeg lete? mvh.Kari S. Innlegg redigert. (07-06-09 07:55)
Gjest titti Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Hei! Håper noen kan hjelpe med 2l,DE ER GRØNNE.Stemmer det at ordet begynner med samme bokstav som siste i 10l,og er den trdje den samme som fjerde i 30v?Jeg har en vokal til slutt,noe jeg håper er rett.Fint om noen kan bekrefte/avkrefte om jeg er på rett vei,selv om jeg fortsatt lurer på hvor jeg skal lete.Syns jeg har lett overalt uten å komme til bunns i dette,så et tips hadde gjort godt. Mvh Randi Hei Kari! Om du bare mangler blindbokstavene på 15 v. kan du søke med de du har her i NKL. Får dessverre ikke noe napp på samme måte med 22 v. Når det gjelder 2 l. har jeg samme som Randi, men noe usikker på løsningsordet. Litt i tvil på 13. v også. Noe vanskliger denne gangen syntes jeg. Vi får håpe på noen kloke "rettledere". Mvh. titti:)
Gjest Sven Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Hei! Håper noen kan hjelpe med 2l,DE ER GRØNNE.Stemmer det at ordet begynner med samme bokstav som siste i 10l,og er den trdje den samme som fjerde i 30v?Jeg har en vokal til slutt,noe jeg håper er rett.Fint om noen kan bekrefte/avkrefte om jeg er på rett vei,selv om jeg fortsatt lurer på hvor jeg skal lete.Syns jeg har lett overalt uten å komme til bunns i dette,så et tips hadde gjort godt. Mvh Randi Vedrørende "De er grønne": Det er bare å begynne å telle og ha Tanums foran seg... Innlegg redigert. (07-06-09 16:31)
Gjest Kari S Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Hei titti og Sven,takk for svar. Jeg har nok gått meg skikkelig vill denne gang.Byttet ut 1 v.med en annen fra NKL. Har prøvd å bruke de bokstavene jeg har på 15v.men det fører ikke fram, de er antagelig gale. Sven du er nok litt for kryptisk for meg i dag,håper det "lysner",godt å ha et stort viskelær.Kari S.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå