Gjest punky Skrevet 30. mai 2009 Skrevet 30. mai 2009 Har ikke lyst til å legge meg enda,oppg. 23 er ferdig,så har bare denne igjen.Midten nederst. For å gjøre det vanskeligst for meg selv, skal a eller o være 2. i skillemynt,kanskje ingen av dem?
Gjest Skjye Skrevet 30. mai 2009 Skrevet 30. mai 2009 Hei, Punky. Andre bokstav i skillemynt er ifølge min løsning hverken A eller O. Mvh Skjye.
Gjest punky Skrevet 30. mai 2009 Skrevet 30. mai 2009 Hei Skjte, stoler på deg, inmgen av ridderne var riktige skjønner jeg, ny dag i morgen.Skal forresten ha ny håndoperasjon neste tirsdag og da blir jo kryssord vanskelig
Gjest Skjye Skrevet 31. mai 2009 Skrevet 31. mai 2009 Hei, Punky. Begi deg snarest til SNL mens du fremdeles er i stand til det - der vil du i form av eget oppslagsord finne en ordrett definert ridder som matcher inn i løsningsdiagrammet. Forøvrig vil jeg gjerne uttrykke min empati vedrørende dine håndproblemer, og håp om at den forestående operasjon vil finne sted på såvidt gunstig måte at du også i fremtiden med tastaturmessige håndtrykk vil kunne videreføre din tilstedeværelse i dette Forum. Mvh Skjye.
Gjest punky Skrevet 31. mai 2009 Skrevet 31. mai 2009 gruer meg fælt,kan ikke bevege høyre pkefinger, da nmå¨jeg ta "keivla" i hjelp igjen
Gjest Edy Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 Har ikke lyst til å legge meg enda,oppg. 23 er ferdig,så har bare denne igjen.Midten nederst. For å gjøre det vanskeligst for meg selv, skal a eller o være 2. i skillemynt,kanskje ingen av dem? Hei! Er det noen som vil gi meg litt hjelp med skillemynt og innsjøen - nasjonalitet f.eks? Og så lurte jeg på om det skal være en L som 6.bokstav i plagg. Meget takknemlig for hjelp........... mvh.Edy
Gjest Skjye Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 Hei, Edy. Skillemynt finnes i NKL, innsjø (norsk) finnes ordrett beskrevet innsjø i SNL. Ingen av oppgavens to plagg har ifølge min løsning L som 6. bokstav. Mvh Skjye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå