Gå til innhold

Mester 22

Anbefalte innlegg

Gjest punky
Skrevet

Har ikke lyst til å legge meg enda,oppg. 23 er ferdig,så har bare denne igjen.Midten nederst. For å gjøre det vanskeligst for meg selv, skal a eller o være 2. i skillemynt,kanskje ingen av dem?

Fortsetter under...

Gjest Skjye
Skrevet

Hei, Punky.

Andre bokstav i skillemynt er ifølge min løsning hverken A eller O.

Mvh Skjye.

Gjest punky
Skrevet

Hei Skjte, stoler på deg, inmgen av ridderne var riktige skjønner jeg, ny dag i morgen.Skal forresten ha ny håndoperasjon neste tirsdag og da blir jo kryssord vanskelig

Gjest Skjye
Skrevet

Hei, Punky.

Begi deg snarest til SNL mens du fremdeles er i stand til det - der vil du i form av eget oppslagsord finne en ordrett definert ridder som matcher inn i løsningsdiagrammet.

Forøvrig vil jeg gjerne uttrykke min empati vedrørende dine håndproblemer, og håp om at den forestående operasjon vil finne sted på såvidt gunstig måte at du også i fremtiden med tastaturmessige håndtrykk vil kunne videreføre din tilstedeværelse i dette Forum.

Mvh Skjye.

Gjest punky
Skrevet

gruer meg fælt,kan ikke bevege høyre pkefinger, da nmå¨jeg ta "keivla" i hjelp igjen

Skrevet

Har ikke lyst til å legge meg enda,oppg. 23 er ferdig,så har bare denne igjen.Midten nederst. For å gjøre det vanskeligst for meg selv, skal a eller o være 2. i skillemynt,kanskje ingen av dem?

Hei!

Er det noen som vil gi meg litt hjelp med skillemynt og innsjøen - nasjonalitet f.eks? Og så lurte jeg på om det skal være en L som 6.bokstav i plagg. Meget takknemlig for hjelp...........

mvh.Edy

Annonse

Gjest Skjye
Skrevet

Hei, Edy.

Skillemynt finnes i NKL, innsjø (norsk) finnes ordrett beskrevet innsjø i SNL.

Ingen av oppgavens to plagg har ifølge min løsning L som 6. bokstav.

Mvh Skjye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...