Gjest SJO Skrevet 26. mai 2009 Skrevet 26. mai 2009 Jeg sitter igjen med et uløst ord, 59 VR. Jeg har bokstavene _R_M_L_S_E_. Er det noen som kan bekrefte at denne bokstavserien er riktig, eller har jeg en eller annen feil, og må begynne å søke etter feilen.
Gjest punky Skrevet 26. mai 2009 Skrevet 26. mai 2009 M er feil i følge min løsning, selv sliter jeg med 2 LR
Gjest SJo Skrevet 26. mai 2009 Skrevet 26. mai 2009 Takk for tipset punky. Dessverre klarer jeg ikke i øyeblikket å finne hvor feilen ligger, men med ditt innspill fant jeg løsningen på 59 VR, så nå står jeg igjen med 46 LR. Jeg tror løsningen på ditt problemord er en innretning i moderne biler for programmering av konstant kjørehastighet.
Gjest Mari Skrevet 26. mai 2009 Skrevet 26. mai 2009 Mener de fleste barn har vært borti denne sykdommen....
Gjest punky Skrevet 2. juni 2009 Skrevet 2. juni 2009 Takk for tipset punky. Dessverre klarer jeg ikke i øyeblikket å finne hvor feilen ligger, men med ditt innspill fant jeg løsningen på 59 VR, så nå står jeg igjen med 46 LR. Jeg tror løsningen på ditt problemord er en innretning i moderne biler for programmering av konstant kjørehastighet. Har ennå ikke klart å knekke koden på 2 L.R. Skal 4.bokst. være I ? Bruker ikke å gi meg så lett, men dette virker helt håpløst. Som 2. har jeg E eller R, men klokere blir jeg ikke. Pleier vanligvis ikke å ha trøbbel med denne oppg., men nå har jeg det til gangs og det helt opp til ørene. Kan det skyldes at bilen min er for gammel ?
Gjest claudius Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 Jeg sitter igjen med et uløst ord, 59 VR. Jeg har bokstavene _R_M_L_S_E_. Er det noen som kan bekrefte at denne bokstavserien er riktig, eller har jeg en eller annen feil, og må begynne å søke etter feilen. Hei på 2 loddrett har jeg cruisekontroll,, jeg sliter med 65 loddrett,, person som snyter, har,, _o_O_ kan noen hjelpe?
Gjest hjelper Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 Du finner svaret i NRO (norsk riksmålsordbok) i ordnett.no. Dine bokstaver er riktige.
Gjest Skjye Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 I tillegg til Hjelpers utmerkede svar vil jeg bemerke at Forum-besvarelser i form av Claudius' primititive fasitutlegging nok ligger en smule i overkant av hva jeg tror jeg de fleste av dette Forums Hjerneknuserløsere vil måtte ønske å bibringes, og nok stort sett helst vil betakke seg for. Mvh Skjye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå