Gjest Per Roger Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 Hei. Det er ikke rusk det skal være i øverste høyre hjørne men pisk. Dette er bekreftet fra Hjemmet. Da blir det vel enklere. Per Roger
Gjest JAA Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 Merkelig. Jeg har da en grei løsning med RUSK som nøkkelordet.
Gjest Liv Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 Hei. Det er ikke rusk det skal være i øverste høyre hjørne men pisk. Dette er bekreftet fra Hjemmet. Da blir det vel enklere. Per Roger Takk for "feilmeldinga". Da blei det enkelt, så nå er Mestern løst.
Gjest Skjye Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 Hei. Det er ikke rusk det skal være i øverste høyre hjørne men pisk. Dette er bekreftet fra Hjemmet. Da blir det vel enklere. Per Roger Hei, JAA. Denne "beriktigelse" stusser også jeg over, ettersom jeg i NRO fant godt belegg til min løsning med RUSK som stikkord. Mvh Skjye.
Gjest Skjye Skrevet 10. mai 2009 Skrevet 10. mai 2009 Hei. Det er ikke rusk det skal være i øverste høyre hjørne men pisk. Dette er bekreftet fra Hjemmet. Da blir det vel enklere. Per Roger Til Per Roger: Hvor har du egentlig denne stikkordsendring fra - er du fra "autorisert" hold uttrykkelig blitt informert om at det opprinnelige stikkord ikke holder mål? Har du 1) vært i kontakt med "redaksjon" eller kryssordforfatter? og kunne du 2) ordrett informere oss andre om hvilke(t) spørsmål du har stilt, og de(t) ordrette svar du hertil måtte være i besittelse av? Mvh Skjye.
Gjest Per Roger Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 Uff da. Og jeg som bare prøvde å være til hjelp. Det er bekreftet av Kari Bachke Se under. Dessverre så har det blitt en feil i Mester'n: det er selvfølgelig pisk som er riktig stikkord, Med vennlig hilsen Kari Bachke Redaksjonsservice Hjemmet og Familien Per Roger Innlegg redigert. (05-11-09 10:50)
Gjest Skjye Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 Takk for klart og utvetydig svar, Per Roger. Jeg fatter ellers fremdeles ikke denne "autoriserte" stikkordendrings tilblivelse ettersom min løsning med rusk = løsningsord (stikkord KUNNE forsåvidt vært pisk) finnes fullgodt belegg til i NRO. Den mest naturlig bemyndigede til å besvare dette stikkordsendringsmysterium skulle vel etter dette på vegne av Hjemmet, Familien og kryssordforfatteren være Kari Bachke som undertegnede imidlertid til dags dato har til gode å ha påtruffet på dette nettsted, og noe utfyllende svar fra den kant i dette Forum er vel således for meget å forvente. Takk i det minste for ditt svar, Per Roger; der var meget betryggende ved denne din klare verifikasjon å kunne konstatere at denne nye nøkkelordslansering ihvertfall ikke synes utelukkende å være din egen luftslottsstikkordkonstruksjon. Mvh Skjye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå