Gjest Tom Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 Jeg sliter med både fure, hvor jeg har ?rena og rull hvor jeg har tru?t. Noen som kan hjelpe der ute ? Begge ordene er litt under midten og litt til høyre for midten.
Gjest tanja Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 Hei,Tom! Prøv med imperativen av å rulle,fant det i NRO,står i NKL også.mvh Tanja
Gjest Tom Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 Jeg sliter med både fure, hvor jeg har ?rena og rull hvor jeg har tru?t. Noen som kan hjelpe der ute ? Begge ordene er litt under midten og litt til høyre for midten. Hvis du mener "trill" , så har jeg vært inne på det, men det passer dessverre ikke med de andre ordene. Takk for innspillet !
Gjest Liv Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 Bokstavene dine er rette, så hold fast på dem. Du finner verbet bl.a Tanum, og så bruker du verbet du finner i imperativ. Bokstavene i fure er også rette. Du mangler en konsonant i starten.
Gjest Tom Skrevet 10. mai 2009 Skrevet 10. mai 2009 Takk til dere begge, da er rull i orden. Men fortsatt skjønner jeg ikke bæret av fure. Nå får jeg crena, men hva er nå det ?
Gjest Tom Skrevet 10. mai 2009 Skrevet 10. mai 2009 Jeg sliter med både fure, hvor jeg har ?rena og rull hvor jeg har tru?t. Noen som kan hjelpe der ute ? Begge ordene er litt under midten og litt til høyre for midten. Takk for hjelpen !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå