Gjest inghild Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 sitter å finner ikke ut hva sykdom blir har de 3første og de 3 siste men mangler den i midten er det noen som kan tipse meg hva spenning fork.er finner det ingen steder
Gjest Kari S Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 Hei inghild. PMS (fork. for premenstruelt syndrom) og det kan jo være spenning nok både for en selv og omgivelsene.Hilsen Kari S.
Gjest bente Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 sitter å finner ikke ut hva sykdom blir har de 3første og de 3 siste men mangler den i midten er det noen som kan tipse meg hva spenning fork.er finner det ingen steder Det blir nok ikke PMS, selv om det kan være spennende nok. Svaret blir EMS som står for elektromotorisk spenning og sykdommen blir da et ord med mening. Du finner EMS hvis du tar deg bryet med å slå opp i SNL. bente Innlegg redigert. (05-06-09 16:27)
Gjest Kari S Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 Jeg beklager å ha forledet noe til feil løsning, mener jeg hadde funnet dekning for sykdommen, men ser at jeg tok feil.Mvh. Kari S.
Gjest inghild Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 Det blir nok ikke PMS, selv om det kan være spennende nok. Svaret blir EMS som står for elektromotorisk spenning og sykdommen blir da et ord med mening. Du finner EMS hvis du tar deg bryet med å slå opp i SNL. bente Innlegg redigert. (05-06-09 16:27) jeg fant omsider også ut at det var ems.takk til alle som svarte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå