Gjest Kari S Skrevet 5. mai 2009 Skrevet 5. mai 2009 Var så optimistisk, klarte mye, men nå er det stopp.Kan noe tips meg om blindbokstavene i 10 loddrett? Da er det et håp om at jeg kan se om de bokstavene jeg har er gale. 27 vannrett er heller ikke god,er N første bokstav? hilsen Kari S.
Gjest Aksel Skrevet 5. mai 2009 Skrevet 5. mai 2009 Hei Kari S.! Blindbokstavene er én vokal og én konsonant. Løsningen er ofte anvendt som ett av tre kvalifikasjonsprinsipper, utdannelse, praksis og å være ---. N er ikke første bokstav på 27. vannrett. Men det er en konsonant. Lykke til! Vh Aksel Innlegg redigert. (05-05-09 20:17)
Gjest Kari S. Skrevet 5. mai 2009 Skrevet 5. mai 2009 Hei Aksel, takk for svar, det har desverre ikke gått opp noe lys enda, men jeg skal forsøke videre.Du skrive en vokal og en konsonant på blindbokstavene, men det er vel 4 blindbokstaver? Mvh. Kari S
Gjest Peder Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 Var så optimistisk, klarte mye, men nå er det stopp.Kan noe tips meg om blindbokstavene i 10 loddrett? Da er det et håp om at jeg kan se om de bokstavene jeg har er gale. 27 vannrett er heller ikke god,er N første bokstav? hilsen Kari S. Hei Kari S. Se på min korrespondanse ang. 20 loddrett. Det vil gi deg rett førstebokstav i 27 v. 10 i. har 4 blindbokstaver, hvorav 3 konsonanter.
Gjest Kari S Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 Hei Peder, takk for "veivisning",27 v.og10L mener jeg nå er i orden, derimot 20 L får en endelse som ødelegger mitt fra før 32 vannrett. Har lagt bort Nøtta litt til fordel for Hansen i Dagbladet. God kryssordkveld! Kari S.
Gjest om Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 Kari S Det er fullt mulig å finne 10 L her på NKL. Og du finner også de andre løsningsordene i hjørnet her i forumet. Det kan godt hende at det fins andre løsningsmuligheter. Men hvorfor gå over bekken etter ...... .
Gjest Kari S Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 Hei Peder, takk for "veivisning",27 v.og10L mener jeg nå er i orden, derimot 20 L får en endelse som ødelegger mitt fra før 32 vannrett. Har lagt bort Nøtta litt til fordel for Hansen i Dagbladet. God kryssordkveld! Kari S. hei om, takk for henvendelsen, oppgaven er løst, skal kaste meg over nr.19 nå.Mvh. Kari S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå