Gjest PETO Skrevet 27. april 2009 Skrevet 27. april 2009 Hei! Jeg mangler bare 2 loddrett. Har funnet følgende bokstaver: _A_E_S_R_E_K_R Er det noen som kan hjelpe meg? Med vennlig hilsen PETO
Gjest per berg Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Hei! Jeg mangler bare 2 loddrett. Har funnet følgende bokstaver: _A_E_S_R_E_K_R Er det noen som kan hjelpe meg? Med vennlig hilsen PETO til peto K ble oppgitt som feil, jeg tror det blir bedre med T i stedet. MEN; hva med tittelen i 5 loddrett. Jeg har fått næringsmiddel,--- og så får jeg ikke plass til konsulent. Kan jeg få et tips?
Gjest arne Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Hei! Jeg mangler bare 2 loddrett. Har funnet følgende bokstaver: _A_E_S_R_E_K_R Er det noen som kan hjelpe meg? Med vennlig hilsen PETO Ikke konsulent, men en som Tanums omtaler som "person som skal ta eller har tatt eksamen" Norsk Ordbok har liknende omtale arne
Gjest per Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Bokstaven K er feil Ad 5. loddrett. TAKK FOR HJELPEN! Dette hjalp umiddelbart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå