Gå til innhold

Ukens Nøtt nr.17

Anbefalte innlegg

Gjest Kari S
Skrevet

Alt er ferdig bortsett fra det som vel er uken nøtt ,10 loddrett.De 4 blindbokstavene er det jeg mangler.Har prøvd mange muligheter men ikke funnet noe.Venter litt med å skrive de bokstavene jeg har, men ønsker tips fra dere.Hilsen Kari S

Fortsetter under...

Skrevet

God morgen

"Jomfrusyken" finner jeg bare i Med. ordbok i underteksten. Det er en mangelsykdom. Lykke til.

Gjest Kari S
Skrevet

Hei igjen, takk skal du ha, står på farten skal reise bort i helgen,får ta opp jakten i med. ordbok senere.God helg mvh. Kari S.

Gjest Kari S
Skrevet

Ordnett abonnementet mitt hadde gått ut i mars, uten at de hadde varslet meg. Nå har jeg plundra i lang tid for å få et nytt, men har ikke lykkes, så for å forhindre et nytt hjerteinfarkt (galgen humor!) ber jeg om mer hjelp

til 10 loddrett,"jomfrusyken". Jeg har følgende:- L- R- S/L -. Kari S

Skrevet

Her må en trå til, for å hindre flere katastrofer. I kombinasjonen S/L, så fjerner du L, de andre er rette. Jeg brukte ordnett kryssordhjelp som er gratis og da kom jeg inn på en artikkel på SNL som passa til beskrivelsen. Lykke til!

Gjest Kari S
Skrevet

Hei Liv, du reddet meg fra" katastrofen", det rare er at på de sidene du nevner har jeg vært, men av en eller annen grunn ikke akseptert det jeg fant.Nå blir det postkassa, takk igjen .Mvh. Kari S.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...