Gjest Kari S Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 Jeg strever med 19 loddrett, og som en følge av det 29 vannrett som jeg trodde var grei, min løsning på 29 vannrett begynner med i. Er løsningen på 19 loddrett en matrett eller en rettighet?Har lett mange steder, men står bom fast. Takknemlig for tips. Kari S.
Gjest Egon Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 Det er en matrett. Den står i flere synonymordbøker og i NRO. Behold Ien
Gjest Dag Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 Jeg strever med 19 loddrett, og som en følge av det 29 vannrett som jeg trodde var grei, min løsning på 29 vannrett begynner med i. Er løsningen på 19 loddrett en matrett eller en rettighet?Har lett mange steder, men står bom fast. Takknemlig for tips. Kari S. Det er spiselig og en" ny" rett som har gått igjen flere ganger.
Gjest titti Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 Strever med det samme som Kari S, men lurer samtidig på om 25 vannrett er det samme som for veldig kort tid siden? Uansett, denne retten på 19 loddrett, er ihvertfall langt ute av "mitt hode";) Har den vært nevnt i nøtta tidligere? Er det ellers noe hint til hvor jeg kan lete etter 18 vannrett? Mvh. titti:)
Gjest titti Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 Tusen takk for tilbakemelding Liv. Trodde jeg hadde funnet 18 vannrett i SNL tidligere, men da passet ikke det rundt. Mente jeg hadde 7 loddrett i boks, men mulig jeg må tenke annerledes;) Mvh. titti:)
Gjest Kari S. Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 Det er en matrett. Den står i flere synonymordbøker og i NRO. Behold Ien Du verden , her har det vært aktivitet, tusen takk for svar og hjelp alle sammen,kaster meg over oppgaven igjen i morgen tidlig. Kari S
Gjest Kari S Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Tusen takk for tilbakemelding Liv. Trodde jeg hadde funnet 18 vannrett i SNL tidligere, men da passet ikke det rundt. Mente jeg hadde 7 loddrett i boks, men mulig jeg må tenke annerledes;) Mvh. titti:) Hei igjen, var så opptimistisk i går kveld, men nå....... På 19 loddrett har jeg følgende bokstaver:- p - e - i -.Er det her feilen ligger? Det viser seg at jeg har et problem til , før jeg kan finne fram frimerket, og det er 31 vannrett,har:- n - r -.Tips mottas med takk.Kari S
Gjest Kari S Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Svar på 25 V : JA 18 V: SNL Hei Titti, jeg fant 18 vannrett på SNL,og 2. bokstav hos meg er 2.bokstav i et kjent og plagsomt insekt.Håper det stemmer med dere andre også.Hilsen Kari S.
Gjest Dag Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Hei igjen, var så opptimistisk i går kveld, men nå....... På 19 loddrett har jeg følgende bokstaver:- p - e - i -.Er det her feilen ligger? Det viser seg at jeg har et problem til , før jeg kan finne fram frimerket, og det er 31 vannrett,har:- n - r -.Tips mottas med takk.Kari S Ta det vennlig opp ditt "suppehue".Ikke bli sint eller kom med sure kommentarer.Det er et forsøk på en ledetråd.
Gjest Liv Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Hei igjen, var så opptimistisk i går kveld, men nå....... På 19 loddrett har jeg følgende bokstaver:- p - e - i -.Er det her feilen ligger? Det viser seg at jeg har et problem til , før jeg kan finne fram frimerket, og det er 31 vannrett,har:- n - r -.Tips mottas med takk.Kari S God ledetråd fra Dag, men vil i tillegg si at bokstavene er de samme som jeg har.
Gjest titti Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Hei Titti, jeg fant 18 vannrett på SNL,og 2. bokstav hos meg er 2.bokstav i et kjent og plagsomt insekt.Håper det stemmer med dere andre også.Hilsen Kari S. Tusen takk for alle "hjelpende" kommentarer. Kjekt å kunne bruke kommunikasjonen på forskjellige måter. 31 vannrett gikk forresten opp for meg sent i går kveld, bare sånn plutselig. Tror nok din 18 vannrett stemmer Kari. Når jeg nå byttet ut min så gikk det opp!!! Mvn.titti:)
Gjest punky Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Ta det vennlig opp ditt "suppehue".Ikke bli sint eller kom med sure kommentarer.Det er et forsøk på en ledetråd. Ditt "suppehue", nå gjorde du det vanskelig for meg. Har prøvd i flere timer å parre suppehuet ditt til en rett, men kommer ingen vei. Liker vanligvis slike hint, men denne gangen står jeg bom fast. Skal bokst. 2,4,6 virkelig være P E I ? , det står fullstendig stille. Jeg kan i alle fall ikke ha spist det, for da ville hjernevingene begynt å svinge. Ser opp til dem som har skjønt "kryptet" ditt, selv får jeg ingen mening, men skitt au Mvh. Punky:) gleder meg til svaret
Gjest Kari S Skrevet 22. april 2009 Skrevet 22. april 2009 God morgen,jo det ble det etter å ha lest Punkys innlegg. Jeg har også sans for Dags innlegg,men kom ikke videre, vurderte om jeg skulle gå over til barnekrysssord!Når det gjelder supper trodde jeg at jeg var relativt godt orientert men nei.Når jeg i tillegg også har 31 vannrett uløst så det svart ut . Derfor igjen takk til Punky "Felles skjebne er felles trøst". Hilsen Kari S.
Gjest Liv Skrevet 22. april 2009 Skrevet 22. april 2009 Ditt "suppehue", nå gjorde du det vanskelig for meg. Har prøvd i flere timer å parre suppehuet ditt til en rett, men kommer ingen vei. Liker vanligvis slike hint, men denne gangen står jeg bom fast. Skal bokst. 2,4,6 virkelig være P E I ? , det står fullstendig stille. Jeg kan i alle fall ikke ha spist det, for da ville hjernevingene begynt å svinge. Ser opp til dem som har skjønt "kryptet" ditt, selv får jeg ingen mening, men skitt au Mvh. Punky:) gleder meg til svaret Det er godt med gode hjelpere, når en har prøvd mye sjøl. Kanskje litt fruktkorn kan klarne tankene. Stikkord på andre ordet: ferdigsaus, supper ol.
Gjest Kari S Skrevet 22. april 2009 Skrevet 22. april 2009 Hei Liv, takk for svar, 31v. kom med en gang, men jeg må innrømme at jeg stadig strever med retten. Det er et to delt ord ikke sant,hvor den første delen er et kjent produkt brukt av Eva , eller?Kari S.
Gjest Dag Skrevet 22. april 2009 Skrevet 22. april 2009 Det har nok blitt noe surr ang."suppehue".Det var tiltenkt varemerke.På retten får dere "juling" om den snart ikke kommer på plass.
Gjest Kari S. Skrevet 22. april 2009 Skrevet 22. april 2009 Rota lenge, men nå er jeg på vei til postkassa.Takk for hjelp.Kari S.¨ p.s retten har jeg hverken laget eller smakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå