Gjest Inge Asbjørn Haugen Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 Her må då verkeleg mangle eit nøkkelord, nemleg 1 loddrett. Eg kan vel foreslå DRIKKEKAR
Gjest ces Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 Gir seg jo selv, så forslaget er like greit som noe annet.
Gjest Mari Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 - skrev (På 18.4.2009 den 21.05): Her må då verkeleg mangle eit nøkkelord, nemleg 1 loddrett. Eg kan vel foreslå DRIKKEKAR Synes da vitterlig det har blitt en del "feil" i et ellers utmerket x-ordblad. Jfr Hulter til Bulter nr 3.
Gjest Skjye Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 - skrev (På 18.4.2009 den 21.05): Her må då verkeleg mangle eit nøkkelord, nemleg 1 loddrett. Eg kan vel foreslå DRIKKEKAR Hei, Inge Asbjørn. I oppgaven plassert over Selvbygger (Butler-X) på samme side 26 er medkommet stikkord 1 loddrett BEGER som åpenbart ikke hører hjemme der, og som trolig i sin opprinnelse er ment å skulle være innlemmet Selvbyggers stikkord. Jeg slutter meg forøvrig til Maris kommentar: de seneste utgaver av Hjemmet Kryss har hatt noe sleivete og sjuskete over seg som står i klar kontrast til publikasjonens tidligere meget ryddige fremtoning. Mvh Skjye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå