Gjest Odd Inge Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Hei og god påske! Lurer fælt på hva 2 L "Gren", blir. Har: R - E - R , men slett ikke sikker på om de bokstavene er rette. På 11 V "Merke" har jeg fått PSEUDONYM og på 13 V har jeg PURIM. På 4 L "Slag" er jeg også noe usikker, men har så langt landet på INNSE. Kan det være 11 V som er feil hos meg? Mvh Odd Inge
Gjest JAA Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Beklager å si det, men alt var feil unntatt en bokstav i 2 L. mvh JAA.
Gjest Odd Inge Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Takk! Da bytter jeg til PÅSKE eller PINSE på 13 V. Regner med at 11 V begynner på P og slutter på M. Innlegg redigert. (04-13-09 11:16)
Gjest Odd Inge Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Takk igjen! Dette satt langt inne! Men nå gjenstår kun 8L "Pisker". Trodde det ledet til "innpisker"dvs en "whip" på engelsk, men det er jo en bokstav for lite.......kan det være feil i stikkordet, at det skal stå i flertall. Da kan svaret bli WHIPS ? Innlegg redigert. (04-13-09 13:51)
Gjest Peder Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Hei og god påske! Lurer fælt på hva 2 L "Gren", blir. Har: R - E - R , men slett ikke sikker på om de bokstavene er rette. På 11 V "Merke" har jeg fått PSEUDONYM og på 13 V har jeg PURIM. På 4 L "Slag" er jeg også noe usikker, men har så langt landet på INNSE. Kan det være 11 V som er feil hos meg? Mvh Odd Inge Hei Odd Inge. Jeg har vært på samme feilspor som deg, men har fortsatt problemer. Kan du gi meg et tips til 11v. merke. Peder
Gjest Odd Inge Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Hei! Du har helt rett, Bente! Det var meg som hang meg opp i EN "innpisker", altså entall i den betydningen. (en pisker, flere piskere). Hilsen Odd Inge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå