Gå til innhold

Chaplin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Denne gang har jeg et spørsmål jeg gjerne skulle ha svar på, men som ikke har med kryssord å gjøre. Har søkt "overalt" uten å finne svaret. Men siden det er så mange der ute som synes å kunne søke seg fram til svar på alt, håper jeg på litt hjelp. Spørsmålet er : Hvor høy var Charlie Chaplin ? Hvor og hvordan skal jeg finne det ? Venter spent om noen kan hjelpe meg !

mvh teie

Fortsetter under...

Gjest Solveig
Skrevet

Hei. Har sendt en mail. Kanskje den kan hjelpe deg.

Har du sjekket bøkene inne på Google Books? Jeg synes det hadde vært rimelig og skrive hvor lang Leif Juster var i en biografi om ham ettersom han var kjent for og være høy. Lavheten til Chaplin var et karaktertrekk ved hans komiske ego, og han brukte det sikkert for det det var verdt. Ikke vet jeg.

Skrevet

Hei Solveig ! Tusen takk skal du ha. Du er en knupp ! Fortsatt god påske !

Hilsen teie

Gjest Anonym hjelper
Skrevet

Hei.

Denne gang har jeg et spørsmål jeg gjerne skulle ha svar på, men som ikke har med kryssord å gjøre. Har søkt "overalt" uten å finne svaret. Men siden det er så mange der ute som synes å kunne søke seg fram til svar på alt, håper jeg på litt hjelp. Spørsmålet er : Hvor høy var Charlie Chaplin ? Hvor og hvordan skal jeg finne det ? Venter spent om noen kan hjelpe meg !

mvh teie

Med bare ørlite eksperimentering kommer man ofte langt på Internett: Jeg prøvde ett eneste søk; --- "charlie chaplin" AND "his height was" ---, og dermed rullet det inn en fin rekke med treff som på et øyeblikk gav svaret.

Skrevet

Men det enkleste er vel å gå inn på www.imdb.com; der får du oppgitt

kroppshøyde på nesten hvem det måtte være...

Annonse

Skrevet

Tusen takk til anonym hjelper, Sven og Bente for gode søketips.

Med hilsen teie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...