Gjest randi Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 Jeg sliter nede i venstre hjørne,og lurer på om andre bokstav i ER FORTSATT I BRUK,er samme bokstav som nest siste i SIDEBEVEGELSE?Finnes svarene her nede i nkl,eller må jeg lete mye mer intenst i andre ulike hjelpemidler?Et hint her ville vært fint. Mvh Randi
Gjest Skjye Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 Hei, Randi. Dine bokstavantagelser stemmer. Begge disse løsningsord finnes klart bekreftet i SNL. Mvh Skjye.
Gjest randi Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 Hei Skjye,og takk for bekreftelsen.Da er jeg litt nærmere løsningene her nede.Kan det stemme at andre bokstav i SLAG er samme som tredje i SPRINTER? Mvh Randi
Gjest Skjye Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 Hei igjen, Randi. Nei, dette samsvarer ikke med min løsning. Mvh Skjye.
Gjest randi Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 Hei igjen Skjye.Jeg ser at jeg skrev feil.Lurte på om nest siste i SPRINTER er den samme som nest siste i VÅPEN.(Ikke rart man ikke får det til når man "blingser" slik.Huff,huff.) Mvh Randi Innlegg redigert. (04-05-09 20:13)
Gjest randi Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 Takk,Skjye.(Vet ikke hvor jeg hadde "hodet" da jeg skrev.Kanskje under armen.)Det var nemlig egentlig et av de andre ordene der nede i hjørnet jeg ønsket bokstavbekreftelse på i forhold til sprinter,men så rota jeg det jo så innmari til,at nå er vel"kvoten" brukt opp for denne gang,tenker jeg.Får se om jeg kommer i mål likevel. Mvh Randi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå