Gjest punky Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 Gir meg for i kveld,men håper på tips ang. stup. Har sjekket alt jeg har av oppslagsverk, unntatt ordnett, for der kommer jeg fremdeles ikke inn. Har fått små og store bokst. oppgitt(antar det er aksesskode), men får spørsmål tilbake om brukernavn og passord.
Gjest Aksel Skrevet 3. april 2009 Skrevet 3. april 2009 Hei punky! Vel møtt til ny innsats! Løsningen isolert sett er tilgjengelig i en rekke kilder. Relasjonen stikkord og løsning må du nok til Ordnett for å få bekreftet. Vh Aksel
Gjest punky Skrevet 3. april 2009 Skrevet 3. april 2009 Takk for hjelp, men siden jeg ikke kommer inn på ordnett......... å sette inn bokst. mine har ikke hjulpet meg så langt
Gjest bente Skrevet 3. april 2009 Skrevet 3. april 2009 Kan du ikke registrere deg med brukernavn og passord hvis du er abonnent?
Gjest punky Skrevet 3. april 2009 Skrevet 3. april 2009 Har gjort det 100 og ørten ganger, men får bare spørsmål om brukernavn og passord. Likeså er jeg blitt bedt om å klikke "her" hvis du er reg. i SNL, da ble det mindre og svare på, men etter send får jeg igjen spørsmål om brukernavn og passord. Jeg må vel ta en tlf.
Gjest Skjye Skrevet 3. april 2009 Skrevet 3. april 2009 Hei, Punky. I mangel av ordnett kan du orientere deg i NRO, bind V med de bokstaver du måtte ha (med det forbehold at løsningsordet i seg selv ikke ordrett er definert stup; det må du selv resonnere deg til etter å ha lest oppslagsordets definisjonstekst). Mvh Skjye.
Gjest punky Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 Har prøvd dette uten å finne noe vettugt, la meg derfor spørre om en ting. Det gjelder bondetampen. Er 2.og 6 bokst identisk og er 4. i stupet den samme som siste i festen nede til venstre. Hvis dey er rett kan jeg prøve, hvis ikke har det ikke noe for seg. Mvh. Punky
Gjest Skjye Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 Hei, Punky. Begge dine bokstavformodninger stemmer overens med min løsning. Mvh Skjye.
Gjest punky Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 Så ikke svaret ditt før nå, har satt inn bokst. igjen,nesten 600 ord, gjør jeg dumt i å hoppe over egennavn, nå fisker jeg vel fælt eller hva ? :)
Gjest Skjye Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 Hei, Punky. Min computer har vært alene hjemme noen timer slik at dette kommer vel noe sent, men jeg kan jo likevel for ordens skyld bekrefte at nei, dette er ikke egennavn. Mvh Skjye.
Gjest punky Skrevet 6. april 2009 Skrevet 6. april 2009 Skulle akkurat ta kvelden, gir opp denne oppgaven på grunn av tidsfrist,, har startet oppg. 14 Mvh. punky
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå