Gjest Kari S Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 Er det noen som kan hjelpe meg med første bokstav i 11vannrett? Jeg har klart mye, men venstre hjørnet er for meg en virkelig "nøtt". mvh. Kari S
Gjest Egon Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 Hei Slottet finner du SNL. En fransk by har samme navn. Lykke til. Egon
Gjest Kari S Skrevet 6. april 2009 Skrevet 6. april 2009 Er det noen som kan hjelpe meg med første bokstav i 11vannrett? Jeg har klart mye, men venstre hjørnet er for meg en virkelig "nøtt". mvh. Kari S 1 vannrett.Hvor i verden er det vi skal? Jeg har nok "gått meg bort", men akter ikke å "grave meg ned" i disse påsketider,så hvis noe kan vise meg vei ville jeg bli glad.Har bokstav 2 og 4 (A og S) er disse riktige? Til Egon, jeg fant slottet etter din veiledning,takk igjen.Kari S
Gjest Egon Skrevet 6. april 2009 Skrevet 6. april 2009 Hei Bokstavene stemmer med min løsning. Kreta er ei trivelig øy.
Gjest Kari S Skrevet 6. april 2009 Skrevet 6. april 2009 Hei Egon,takk for raskt svar, akkurat nå er det full konsentrasjon på Påskelabyrinten i radioen, men etterpå drar jeg til Kreta. God påske.Kari S
Gjest Kari S Skrevet 6. april 2009 Skrevet 6. april 2009 Egon, som veiviser er du prima,1 vanrett er på plass.Nå tviler jeg på om min nasjonalpark er riktig.Er den norsk,men ligger utenfor Norge? I såfall er mitt neste problem 5 vannrett.Der har jeg også 2 bokstaver, nr.2 en D, og 4.første i norsk nasjonalpark som nevnt over.Hadde vært så morro å få nøtta ferdig.Mvh.Kari S.
Gjest Egon Skrevet 6. april 2009 Skrevet 6. april 2009 Hei igjen Når det gjelder nasjonalparken tror jeg at du er på rett spor. 2. bokstav er ikke D i min løsning på 5 vannrett. Prøv med en vokal. "Har mange serverdigheter" lar seg lett spore i kryssodhjelper i ordnett når du har bokstav nr 2 riktig. Lykke til. Egon PS Du kan også søke direkte SNL. Innlegg redigert. (04-06-09 12:52)
Gjest Kari S Skrevet 7. april 2009 Skrevet 7. april 2009 Hei igjen Egon,enda en takk for hjelp.Har vært borte en stund,men prøver igjen! Kari S.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå