Gå til innhold

Ukens nøtt 14

Anbefalte innlegg

Gjest Kari S
Skrevet

Er det noen som kan hjelpe meg med første bokstav i 11vannrett? Jeg har klart mye, men venstre hjørnet er for meg en virkelig "nøtt". mvh. Kari S

Fortsetter under...

Skrevet

Hei

Slottet finner du SNL. En fransk by har samme navn. Lykke til. Egon

Gjest Kari S
Skrevet

Takk Egon,da forsøker jeg det.Kari S

Gjest Kari S
Skrevet

Er det noen som kan hjelpe meg med første bokstav i 11vannrett? Jeg har klart mye, men venstre hjørnet er for meg en virkelig "nøtt". mvh. Kari S

1 vannrett.Hvor i verden er det vi skal? Jeg har nok "gått meg bort", men akter ikke å "grave meg ned" i disse påsketider,så hvis noe kan vise meg vei ville jeg bli glad.Har bokstav 2 og 4 (A og S) er disse riktige?

Til Egon, jeg fant slottet etter din veiledning,takk igjen.Kari S

Skrevet

Hei

Bokstavene stemmer med min løsning. Kreta er ei trivelig øy.

Gjest Kari S
Skrevet

Hei Egon,takk for raskt svar, akkurat nå er det full konsentrasjon på Påskelabyrinten i radioen, men etterpå drar jeg til Kreta. God påske.Kari S

Annonse

Gjest Kari S
Skrevet

Egon, som veiviser er du prima,1 vanrett er på plass.Nå tviler jeg på om min nasjonalpark er riktig.Er den norsk,men ligger utenfor Norge? I såfall er mitt neste problem 5 vannrett.Der har jeg også 2 bokstaver, nr.2 en D, og 4.første i norsk nasjonalpark som nevnt over.Hadde vært så morro å få nøtta ferdig.Mvh.Kari S.

Skrevet

Hei igjen

Når det gjelder nasjonalparken tror jeg at du er på rett spor.

2. bokstav er ikke D i min løsning på 5 vannrett. Prøv med en vokal. "Har mange serverdigheter" lar seg lett spore i kryssodhjelper i ordnett når du har bokstav nr 2 riktig. Lykke til. Egon

PS Du kan også søke direkte SNL.

Innlegg redigert. (04-06-09 12:52)

Gjest Kari S
Skrevet

Hei igjen Egon,enda en takk for hjelp.Har vært borte en stund,men prøver igjen! Kari S.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...