Gå til innhold

Mester 12

Anbefalte innlegg

Gjest punky
Skrevet

Er det noen som har lyst til å gi meg et lite hint ang. det fraflyttede? Det eneste jeg er helt sikker på er at nest siste må være en E. Men med mitt vanlige "hell", kan den jo være feil.

Fortsetter under...

Skrevet

Hei

E som nest siste er rett. Du kommer nok frem hvis du søker i SNL. Prøv å søk på fraflyttet f.eks. Egon

Gjest punky
Skrevet

Takk for tips, men det har jeg prøvd for lenge siden og fikk som svar,Omgang, ett sted i nordpå. Men takk for positiv tilbakemelding

Skrevet

Hei igjen

Det var rart. Søk på "fraflyttet" gir over 40 treff. Retningen til det "fraflyttede" har du iallefall rett.

Gjest punky
Skrevet

Så ikke svaret før nå. Hadde søkt på fraflyttet sted og fikk det svaret jeg ga deg. Nå søkte jeg på "fraflyttet" , men første side var negativ. Trykte så på neste side, men havnet da på forsiden. Prøvde flere ganger, men med samme resultat, fikk ikke opp neste side,bare forsiden. Gir meg for i kveld(tror jeg),legger vel 12`n vekk og går over til 13. Takk for hjelp.

Gjest Skjye
Skrevet

Hei, Punky.

Bruk for all del ikke anførselstegn ved søkeord fraflyttet i SNL.

Skriv uten om og men og fiksfakserier FRAFLYTTET i søkefeltet, klikk SØK og les deg videre i tilslagene (neste side med treff) og så videre inntil det ønskede løsningsord i form av eget oppslagsord åpenbarer seg.

Mvh Skjye.

Innlegg redigert. (03-27-09 00:26)

Annonse

Gjest punky
Skrevet

Hei Skjye, skal følge rådet ditt, spennende om hva da som følger opp. Har fridag i morgen og kn sitte litt lengre enn ellers.

Gjest punky
Skrevet

Hei, Punky.

Bruk for all del ikke anførselstegn ved søkeord fraflyttet i SNL.

Skriv uten om og men og fiksfakserier FRAFLYTTET i søkefeltet, klikk SØK og les deg videre i tilslagene (neste side med treff) og så videre inntil det ønskede løsningsord i form av eget oppslagsord åpenbarer seg.

Mvh Skjye.

Innlegg redigert. (03-27-09 00:26)

Hei igjen Skjye, fulgte rådet og fant ordet, men nå legger jeg bort oppg. og går over til nr.13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...