Gjest Noe å bryne seg på 13 Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 Loddrett nedre høyre hjørnet: FORLAG må være FORSLAG, da "går alt så meget bedre".Hilsen Kari S.
Gjest Kari S Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 Hei igjen, jeg har nok ikke vært riktig våken på innlegget over, forfatteren er stadig Kari S. Lykke til !
Gjest Skjye Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 Loddrett nedre høyre hjørnet: FORLAG må være FORSLAG, da "går alt så meget bedre".Hilsen Kari S. Hei, Kari S. Til tider kan der være hensiktsmessig å svinge innom Hjemmets eget kryssordhjelpeorgan på nett (kryssordhjelpen.no) der informasjon om oppgavefeil (endog til tider noe sent) kan forekomme, slik som her fra redaksjonelt hold bekreftet og referert (fredag 27. mars kl 09.17): "I kryssordet Noe å bryne seg på i Hjemmet nr. 13 har en "s" falt ut i det ene stikkordet. Det korrekte stikkordet skal være "FORSLAG" istedenfor "FORLAG". Se vedlagte bilde. M.v.h. Stian Valderhaug Mvh Skjye.
Gjest Kari S Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 Hei Skjye, takk for tipset, men det var i Hjemmets Kryssorshjelpen jeg fant den 25.3, og tenkte det var en nyttig opplysning for N.K.L,s løsere. Mvh.Kari S.
Gjest Skjye Skrevet 29. mars 2009 Skrevet 29. mars 2009 Hei igjen, Kari S. Det er helt riktig slik du skriver at muligheten av oppgavefeil allerede 25.3 av signaturen nutte ble ventilert på nettstedet kryssordhjelpen.no - selve den redaksjonelle bekreftelse kom imidlertid den 27.3. Det er relativt nytt dette at ukebladet Hjemmet på denne måte offentlig informerer om regulære oppgavefeil i det ukentlige Kryssordmagasin - i mitt perspektiv fortoner dette seg besatt meget bedre enn det opprinnelige opplegg der enkeltindivider liksom skulle telefonere "redaksjon" i begrenset tidsrom på bestemt ukedag, og deretter eventuelt i egenskap av andrehånds "mellomledd" på nett informere kryssordalmenheten om de nyervervede inside informations man som følge herav måtte være bibringet. Jeg er således av den oppfatning at denne relativt nye Hjemmet-oppgavefeiloffentliggjøringsskikk vil være til det beste for ikke bare Hjemmet-kryssordløsere i sin alminnelighet, men i tillegg også for Hjemmets eget omdømme; - jeg vil bent frem gi en smule honnør til redaksjonssjef Stian Valderhaug hva disse anliggender angår, i den forstand at oppgavefeil fra dette hold klart og tydelig påvises på måte som samtlige Hjemmet-kryssordløsere med tilgang til nett kan bli delaktig i. I tillegg formoder jeg at dess flere slike oppgavefeilinformasjoner vi på denne måte måtte erfare, dess mer måtte Hjemmets kryssordforfattere bestrebe seg til unngåen av denslags, og at vi i fremtiden således vil kunne løse Hjemmets Kryssordmagasin med minimale innslag av slike ufyseligheter. Mvh Skjye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå