Gjest Stein Skrevet 13. mars 2009 Skrevet 13. mars 2009 Hei dere. Nå virker bokstavsøk i snl igjen! Mange ord der jeg tidligere fikk ingen treff kommer det nå rette treff av ordet. Har prøvd noen ord. men om det virker på alle ord er jeg ikke sikker på. Så da er tydeligvis jobbingen med søkemotoren i gang. Fikk dog lite treff på enkelte ord. Muligens dem legger inn flere ord nå og dem manglende artikler som Nina skrev om er på veg... Innlegg redigert. (03-13-09 18:24)
Gjest Sven Skrevet 13. mars 2009 Skrevet 13. mars 2009 Hei Stein! Søket virker nok fortsatt bare på lykke og fromme. Søket ?prin???een skulle vel normalt gitt tilslag på SPRINGSTEEN, men det gjør det ikke.
Gjest Stein Skrevet 13. mars 2009 Skrevet 13. mars 2009 til Sven. Vi kan nå søke med _tegnet igjen. Men ikke alle ord tar den. Dog har den tatt mange ord i det kryssordet jeg har prøvd meg på. Har også prøvd å søke ord i hermetegn med god hell. Prøvde dit eksempel _prin___een og den fant ikke springsteen. Mulig det jobbes med bokstaven s og derfor klarte den ikke søke. Søkemotoren er mye bedre nå. Men ikke fullgod ennå. Den tar nå eksakte bokstaver du søker. Det gjorde ikke den forrige. blir nok bra dette etterhvert.
Gjest nina Skrevet 13. mars 2009 Skrevet 13. mars 2009 Har også opplevd i kveld at det er mulig å søke på mange bokstavkombinasjoner med mange sider som treff. Så plutselig på andre søk så får en kun opp 1-6 treff. Det ser nesten ut som at det jobbes kontinuerlig, kanskje jeg har vært litt for negativ? Det vil vise seg, men det er ennå mange huller å tette før vi får et fullgodt alternativ tilbake. Vi får si TVI TVI og vente noen dager eller en ukes tid til, men mener fortsatt at det var Kunnskapsforlaget som burde ventet med lanseringen. Sitter og leter etter ett stikkord som jeg vet må ligge i snl, men uansett hva jeg søker på så får jeg ikke tilslag. Frustrerende. Nina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå