Gjest Egon Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Hei Et ord igjen, ergerlig å måtte gi opp. Øverst til høyre: "kan avleses"? noen som kan gi et hint?
Gjest Aksel Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Hei Egon! Det ene ordet som gjenstår må du da kunne komme frem til. Jeg skrev inn en bildel som registrerer om noe er defekt. Når denne avleses kan teknikeren lokalisere hva som er defekt, og kan sette reparasjonen inn nøyaktig der den trengs på kjøretøyet. Lykke til! Vh Aksel
Gjest Egon Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Hei Aksel Du har helt rett, dette burde jeg selv ha funnet ut av selv. Har snust på ordet flere ganger, men forkastet det. Så snart ordet bil var inne i bildet forsto jeg hva det måtte bli. Takk for hjelpa. Egon
Gjest punky Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Dette hjelper ikke meg det minste, men så har jeg heller aldri vært bilinteressert. Har derimot satt inn bokstavene mine og håpet på svar som kan angå bil, ingenting. Så noen av bokstavene mine må være feil, har _e_l_i_n_, kan det være i som er feil?
Gjest Tone Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Gjør et søk på ordnett. Så tar du med deg det du finner til google. Kanskje det hjelper deg på veg? Er ikke helt sikker selv, men sendte inn med det jeg fant hvertfall. Tone
Gjest punky Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 Beklager,men harennå ikke fattet hvordan jeg skal komme meg inn på ordnett,alt jeg prøver på blir feil, får hele tiden spørsmål om aksesskode. Har gitt opp
Gjest Skjye Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 Hei, Punky. Dine bokstaver er riktige - løsningsordet i seg selv finnes udefinert i Tanums, samt med mindre adekvat definisjon i NRO. Vansken med denne kombinasjon er at du må ut på nett for å finne rimelig belegg til kombinasjonen. Peiler du først inn det riktige av de fåtallige ord disse bokstaver overhodet kan avføde i TANUMS, og dertil skriver AVLESES BIL i søkefeltet til Google og klikker SØK, vil du umiddelbart forstå at du har løsningsordet inne når du beskuer de tilslag du får. Hva dine problemer vedrørende bruk av ordnett angår vil jeg foreslå at du sender en mail til [email protected] der du så detaljert som mulig forklarer hva dine problemer består i. Mvh Skjye. Innlegg redigert. (02-28-09 03:17)
Gjest punky Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 Hei Skjye, har først nå fått tid til å sette meg ned ved maskinen og skal straks prøve forslaget ditt, ha en fin helg, selv om halvparten av den er ferdig Mvh. Punky
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå