Gjest Tone Skrevet 24. februar 2009 Skrevet 24. februar 2009 Er det flere som ikke kommer inn på SNL? Det er en blank side, og øverst står det "It works!" med store feite sorte bokstaver ! Og det skal liksom bety... "det jobbes", eller "det virker" ? :O) Tone
Gjest Aksel Skrevet 24. februar 2009 Skrevet 24. februar 2009 Hei Tone! Ved forsøk på nedlastning kommer denne meldingen opp: "Vi legger ut ny løsning, vennligst hold pusten". Kan hende har varselet sammenheng med at Kunnskapsforlaget og Bokklubben går sammen om å åpne Store norske leksikon som gratistjeneste. 25. februar åpnes leksikonet for alle! Det er ikke mange timene til den den datoen! Vi får holde pusten lengst mulig! Vh Aksel
Gjest arne Skrevet 24. februar 2009 Skrevet 24. februar 2009 Er det flere som ikke kommer inn på SNL? Det er en blank side, og øverst står det "It works!" med store feite sorte bokstaver ! Og det skal liksom bety... "det jobbes", eller "det virker" ? :O) Tone SNL er under drastisk omlegging til å bli en gratistjeneste for alle fra imorgen 25.2 Antakeligvis henger trøbbelet sammen med dette Hvis vi nå får et bedre tilbud som attpåtil blir gratis (uten abonnement), synes jeg at manglende tilgang noen timer må være til å leve med. arne
Gjest Tone Skrevet 24. februar 2009 Skrevet 24. februar 2009 Selvfølgelig er det sammenheng med 25. februar og gratis for alle. Tenkte ikke på vi var kommet sååå langt allerede. Klart jeg har tid å vente noen timer :o) Blir spennende med "ny" SNL. mvh Tone
Gjest -erling- Skrevet 24. februar 2009 Skrevet 24. februar 2009 Er det flere som ikke kommer inn på SNL? Det er en blank side, og øverst står det "It works!" med store feite sorte bokstaver ! Og det skal liksom bety... "det jobbes", eller "det virker" ? :O) Tone Jeg er sikkert teit, men jeg finner ikke igjen "avanserte søk" i det nye snl. Noen som vet?
Gjest Sven Skrevet 24. februar 2009 Skrevet 24. februar 2009 Hei Erling: Jeg har hørt at fra uke 11 vil vi få en forbedret søkemotor på plass i SNL Sven
Gjest Tone Skrevet 24. februar 2009 Skrevet 24. februar 2009 Ja hvordan jeg skal kunne løse MN, Mesterkryss, NM-trimmen og mange flere nå, det aner jeg ikke. Hvordan i all verden skal man søke?? Sitter her som et digert spørsmålstegn, og lurer på hva andre tenker om dette? Er det bare jeg som har litt tungt for det eller? mvh Tone
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå