Gå til innhold

Noe å bryne seg på 5

Anbefalte innlegg

Gjest liv margrete
Skrevet

Denne oppgaven pleier jo ikke være så vrien,men den planten finner jeg ikke. og hva er det jenta knipser? En by???? blir noe galt i dette området. Hjelp!!!

Fortsetter under...

Skrevet

Hei

Joda hun knipser en by. Legg merke til at plante står i flertallsform. Lykke til. Egon

Gjest liv margrete
Skrevet

Takk Egon. Det hjalp med byen i det hjørnet.Men planter finner jeg ikke - får lete mere i morgen - natta!

Skrevet

Denne oppgaven pleier jo ikke være så vrien,men den planten finner jeg ikke. og hva er det jenta knipser? En by???? blir noe galt i dette området. Hjelp!!!

Hei L M

Tenk på en hageplante som kommer tidlig om våren - kanskje det kan føre deg videre.

Peder

Skrevet

kun ett ord igjen,men får ikke snøret i bånn, det gjelder jordpartikkel. En (eller) flere av bokst. mine må være feil. Har _g_r_g(tidligere n)_t.Hvor ligger feilen?

Gjest bjaggen
Skrevet

Jeg har ikke kryssordet,men de bokstavene du har kan være riktige. Prøv å starte med en A.

Annonse

Skrevet

Ser først nå at innlegget har kommet inn under feil heading, det skulle vært nøtta 5. Har prøvd forslaget ditt, men står like fastTakk for positiv respons

Skrevet

Hadde hengt meg opp i feil betydning av ordet, fant riktig betydning i bokmålsordboka. Takk igjen

Mvh. Punky

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...